რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
ტეზერის სკოლის მოსწავლეებს გარემოს დაცვის საკითხებზე ტრენინგი ჩაუტარეს
ხაშურის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტეზერის მცირეკონტიგენტიან სკოლის
მოსწავლეებს და მათ პედაგოგებს, გარემოსდაცვითმა ორგანიზაცია CENN-ის
წარმომადგენელმა შიდა ქართლში, ირმა კიტრიაშვილმა ნარჩენების მართვის
სექტორის მოდერნიზებაზე, მდგრადი და ინკლუზიური ეკონომიკური
განვითარების ხელშეწყობის თემაზე ტრენინგი ჩაუტარა.
შეხვედრაზე აღინიშნა, რომ თითოეული ოჯახი საკმაოდ დიდი რაოდენობით საყოფაცხოვრებო ნარჩენს წარმოქმნის, წარმოქმნილი ნარჩენი კი არ ხარისხდება და ისე ხვდება მუნიციპალურ ნაგავსაყრელზე.
,,საყოფაცხოვრებო ნარჩენების შეგროვებას, დახარისხებას და ხელმეორედ გამოყენებას დიდი მნიშვნელობა აქვს გარემოს დაცვითი კუთხით, გარდა ამისა, მოსახლეობას მდინარეები ნაგავსაყრელებად აქვთ ქცეული, რაც კიდევ უფრო აუარესებს გარემოს მდგომარეობას და მავნე ზემოქმედებას ახდენს ადამიანის ჯამრთელობაზე” - აღნიშნა ირმა კიტრიაშვილმა.
ტეზერის სკოლის მოსწავლეებმა და მათმა პედაგოგებმა გადაწვიტეს გარემოს დაცის საერთაშორისო დღეს 5 ივნის, დაასუფთავონ სოფელ ტეზერში არსებული უკანონო ნაგავსაყრელები.
USAID / CENN პროგრამა „ნარჩენების მართვის ტექნოლოგია რეგიონებში“, ფაზა II, (WMTR II) მიერ გამოცხადებულ ქაღალდის ნარჩენების სეპარირებული შეგროვების კონკურსში, ტეზერის სკოლის მოსწავლეები მეორედ ჩაერთვნენ, გასულ წელს კონკურსის ფარგლებში სულ 1505 კგ მაკულატურა შეაგროვეს და კონკურსანტებს შორის შვიდეულში მოხვდნენ. კონკურსის ფარგლებში სულ 135 -მა სკოლამ მიიღო მონაწილეობა.
შეხვედრაზე აღინიშნა, რომ თითოეული ოჯახი საკმაოდ დიდი რაოდენობით საყოფაცხოვრებო ნარჩენს წარმოქმნის, წარმოქმნილი ნარჩენი კი არ ხარისხდება და ისე ხვდება მუნიციპალურ ნაგავსაყრელზე.
,,საყოფაცხოვრებო ნარჩენების შეგროვებას, დახარისხებას და ხელმეორედ გამოყენებას დიდი მნიშვნელობა აქვს გარემოს დაცვითი კუთხით, გარდა ამისა, მოსახლეობას მდინარეები ნაგავსაყრელებად აქვთ ქცეული, რაც კიდევ უფრო აუარესებს გარემოს მდგომარეობას და მავნე ზემოქმედებას ახდენს ადამიანის ჯამრთელობაზე” - აღნიშნა ირმა კიტრიაშვილმა.
ტეზერის სკოლის მოსწავლეებმა და მათმა პედაგოგებმა გადაწვიტეს გარემოს დაცის საერთაშორისო დღეს 5 ივნის, დაასუფთავონ სოფელ ტეზერში არსებული უკანონო ნაგავსაყრელები.
USAID / CENN პროგრამა „ნარჩენების მართვის ტექნოლოგია რეგიონებში“, ფაზა II, (WMTR II) მიერ გამოცხადებულ ქაღალდის ნარჩენების სეპარირებული შეგროვების კონკურსში, ტეზერის სკოლის მოსწავლეები მეორედ ჩაერთვნენ, გასულ წელს კონკურსის ფარგლებში სულ 1505 კგ მაკულატურა შეაგროვეს და კონკურსანტებს შორის შვიდეულში მოხვდნენ. კონკურსის ფარგლებში სულ 135 -მა სკოლამ მიიღო მონაწილეობა.
ამავე კატეგორიაში
ქარელში, გერმანული ენის სასწავლებელი დააარსეს ნანა, ანა და გიორგი
კობახიძეებმა,
საქართველოს პარლამენტმა პირველი მოსმენით მიიღო ე.წ. აგენტების კანონი,
დღეს პარლამენტმა კანონი პირველი მოსმენით მიიღო.
,,რატომ არ ამოიღეთ ხმა, იმ დროს, როცა თქვენ, მასწავლებელს ხმა უნდა
ამოგეღოთო,''
ევროკავშირი მოუწოდებს საქართველოს, თავი შეიკავოს ისეთი
კანონმდებლობის მიღებისგან, რომელმაც შესაძლოა საქართველოს
ვიდეორეპორტაჟი
,,აქ ჩემი ცხოვრება როგორია? ახალ წელს ავადმყოფი კაცი მარტო ვხვდები.
დილით
,,2003 წელი, 6 ივნისი, ოქიანში თოვლი მოვიდა", კიდევ ,,2001 წელი, 4
ივნისი, ტამის მთაზე თოვლი მოვიდა"..
გადაბრუნებული ტრაქტორი მეორე ტრაქტორით გაასწორეს, მძღოლი ფანჯრიდან
თოვლში გადმოვარდა.
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები