რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
შიდა ქართლის გუბერნატორის მანქანით გავლილი მანძილი დედამიწისთვის მინიმუმ ორჯერ შემოვლას უდრის - IDFI
ორგანიზაცია IDFI ითხოვს, რომ გუბერნატორების სამსახურეობრივი
ავტომობილებით გადაადგილების მონიტორინგი გამკაცრდეს.
როგორც "ინფორმაციის თავისუფლების განვითარების ინსტიტუტის" კვლევაში წერია, მიზანშეწონილია, ყველა ავტომობილზე დაინერგოს საწვავის მოხმარების აღრიცხვის სისტემა - ე.წ. ჩიპი.
IDFI-ის მიერ მომზადებულ კვლევაში მოცემულია, რომ 2017-2018 წლებში, თითო გუბერნატორის მიერ სამსახურეობრივი ავტომობილით გავლილი მანძილი მინიმუმ დედამიწის გარშემო ორჯერ შემოვლის ტოლია.
კვლევის თანახმად, შიდა ქართლის გუბერნატორებმა ბოლო ორი წლის განმავლობაში 105,187 კილომეტრი გაიარეს. რეგიონის პირველი პირები 2017 წელს დღეში საშუალოდ 137 კილომეტრს, ხოლო 2018 წელს 150 კილომეტრს გადიოდნენ.
შიდა ქართლის გუბერნატორი გორის მერიის კუთვნილი ავტომობილით toyota land cruiser LC-200 სარგებლობს, რომელიც ადმინისტრაციას თხოვების ხელშეკრულების საფუძველზე აქვს გადაცემული.
2017 -2018 წლებში შიდა ქართლის გუბერნატორის თანამდებობაზე სამი სხვადასხვა ჩინოვნიკი მუშაობდა, ბოლო მათგანი გიორგი ხოჯევანიშვილია, რომელიც გასული წლის აგვისტოს მიწურულს დაინიშნა და საქმიანობას ამ დროდმე აგრძელებს.
კვლევაში მოცემულ პერიოდში, მისი წინამორბედები აკაკი მაჭუტაძე და კახა სამხარაძე იყვნენ.
როგორც "ინფორმაციის თავისუფლების განვითარების ინსტიტუტის" კვლევაში წერია, მიზანშეწონილია, ყველა ავტომობილზე დაინერგოს საწვავის მოხმარების აღრიცხვის სისტემა - ე.წ. ჩიპი.
IDFI-ის მიერ მომზადებულ კვლევაში მოცემულია, რომ 2017-2018 წლებში, თითო გუბერნატორის მიერ სამსახურეობრივი ავტომობილით გავლილი მანძილი მინიმუმ დედამიწის გარშემო ორჯერ შემოვლის ტოლია.
კვლევის თანახმად, შიდა ქართლის გუბერნატორებმა ბოლო ორი წლის განმავლობაში 105,187 კილომეტრი გაიარეს. რეგიონის პირველი პირები 2017 წელს დღეში საშუალოდ 137 კილომეტრს, ხოლო 2018 წელს 150 კილომეტრს გადიოდნენ.
შიდა ქართლის გუბერნატორი გორის მერიის კუთვნილი ავტომობილით toyota land cruiser LC-200 სარგებლობს, რომელიც ადმინისტრაციას თხოვების ხელშეკრულების საფუძველზე აქვს გადაცემული.
2017 -2018 წლებში შიდა ქართლის გუბერნატორის თანამდებობაზე სამი სხვადასხვა ჩინოვნიკი მუშაობდა, ბოლო მათგანი გიორგი ხოჯევანიშვილია, რომელიც გასული წლის აგვისტოს მიწურულს დაინიშნა და საქმიანობას ამ დროდმე აგრძელებს.
კვლევაში მოცემულ პერიოდში, მისი წინამორბედები აკაკი მაჭუტაძე და კახა სამხარაძე იყვნენ.
ამავე კატეგორიაში
პირველად ისტორიაში
დღეს დილით ავტობანზე ავტოსაგზაო
,,რკინიგზიდან 300 მ - ზე ნებადართულია პირუტყვის მხოლოდ დაბმული
ძოვება, ხოლო 2000 მ - მდე დაშორებით
ბრალდებული დანაშაულს არ აღიარებს. იგი აცხადებს, რომ დანაშაული მას
არ ჩაუდენია.
ერთ-ერთი ბოლო აქტივობა 2024 წლის 4 მარტს ჩატარდა. ამ დღეს სკოლაში
,,მასლენიცას"" ტრადიცია გააცოცხლეს.
ვიდეორეპორტაჟი
,,აქ ჩემი ცხოვრება როგორია? ახალ წელს ავადმყოფი კაცი მარტო ვხვდები.
დილით
,,2003 წელი, 6 ივნისი, ოქიანში თოვლი მოვიდა", კიდევ ,,2001 წელი, 4
ივნისი, ტამის მთაზე თოვლი მოვიდა"..
გადაბრუნებული ტრაქტორი მეორე ტრაქტორით გაასწორეს, მძღოლი ფანჯრიდან
თოვლში გადმოვარდა.
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები