რედაქტორის რჩევით
გორის მერი: ,,ახალ ავტობუსებს თუ ყიდულობენ ჩვენთვის, არ ვიცი"
მუნიციპალური განვითარების ფონდი 10-მეტრიანი ავტობუსების შეძენას
გეგმავს, მათ შორის, გორისთვის. თუმცა, გორის მერიამ ამის შესახებ
არაფერი იცის.
ფონდის საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურში გვითხრეს, რომ პროგრამა EBRD-ის პროგრამის ფარგლებში ხორციელდება.
მათივე ცნობით, ტენდერს თვის ბოლოს გამოაცხადებენ.
,,ჯერ მიმდინარეობს კვლევა და შემდეგ გაირკვევა, რომელ მუნიციპალიტეტს რამდენი ავტობუსი ჭირდება" - გვითხრეს პრეს-სამსახურში. პროექტის ღირებულება 19 მილიონი ლარია და რეკონსტრუქციისა და განვითარების ევროპული ბანკის დაფინანსებით ხორციელდება.
პროგრამაში წერია, რომ ახალ ავტობუსებს გორის, ქუთაისის, თელავის, ზუგდიდის, ფოთისა და რუსთავისთვის შეიძენენ.
საკითხთან დაკავშირებით qartli.ge გორის მერს დაუკავშირდა, კონსტანტინე თავზარაშვილი ამბობს, რომ საქმის კურსში არ არის და ცენტრალური ხელისუფლებისთვის ავტობუსების შეძენა მას არ უთხოვია.
,,ჩვენ არ მოგვითხოვია ავტობუსების გადმოცემა. არც გამიგია, თუ მსგავსი რამ ხდება. რა ფორმით მივიღებთ ამ ავტობუსებს, ჯერ არ ვიცი. ჩვენ არ გვაქვს მსგავსი სახის ორგანიზაცია" - აცხადებს გორის მერი.
ცნობისთვის, გორს მუნიციპალური ტრანსპორტი ამ დრომდე არ ჰყავს.
ფონდის საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურში გვითხრეს, რომ პროგრამა EBRD-ის პროგრამის ფარგლებში ხორციელდება.
მათივე ცნობით, ტენდერს თვის ბოლოს გამოაცხადებენ.
,,ჯერ მიმდინარეობს კვლევა და შემდეგ გაირკვევა, რომელ მუნიციპალიტეტს რამდენი ავტობუსი ჭირდება" - გვითხრეს პრეს-სამსახურში. პროექტის ღირებულება 19 მილიონი ლარია და რეკონსტრუქციისა და განვითარების ევროპული ბანკის დაფინანსებით ხორციელდება.
პროგრამაში წერია, რომ ახალ ავტობუსებს გორის, ქუთაისის, თელავის, ზუგდიდის, ფოთისა და რუსთავისთვის შეიძენენ.
საკითხთან დაკავშირებით qartli.ge გორის მერს დაუკავშირდა, კონსტანტინე თავზარაშვილი ამბობს, რომ საქმის კურსში არ არის და ცენტრალური ხელისუფლებისთვის ავტობუსების შეძენა მას არ უთხოვია.
,,ჩვენ არ მოგვითხოვია ავტობუსების გადმოცემა. არც გამიგია, თუ მსგავსი რამ ხდება. რა ფორმით მივიღებთ ამ ავტობუსებს, ჯერ არ ვიცი. ჩვენ არ გვაქვს მსგავსი სახის ორგანიზაცია" - აცხადებს გორის მერი.
ცნობისთვის, გორს მუნიციპალური ტრანსპორტი ამ დრომდე არ ჰყავს.
ამავე კატეგორიაში
დე-ფაქტო სამხრეთ ოსეთის საგანგებო სიტუაციების სამსახურის ცნობით,
წითელი ჯვრის საერთაშორისო კომიტეტის (ICRC) დახმარებით
როგორც საგანგებო სიტუაციების მართვის სამსახურში აცხადებენ, ზვავში,
პირველად ისტორიაში
დღეს დილით ავტობანზე ავტოსაგზაო
ვიდეორეპორტაჟი
,,აქ ჩემი ცხოვრება როგორია? ახალ წელს ავადმყოფი კაცი მარტო ვხვდები.
დილით
,,2003 წელი, 6 ივნისი, ოქიანში თოვლი მოვიდა", კიდევ ,,2001 წელი, 4
ივნისი, ტამის მთაზე თოვლი მოვიდა"..
გადაბრუნებული ტრაქტორი მეორე ტრაქტორით გაასწორეს, მძღოლი ფანჯრიდან
თოვლში გადმოვარდა.
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები