ახალი ამბები
ხურვალეთის სკოლაში სველი წერტილების გახსნას 3 წელია ელოდებიან
გამყოფი ხაზის მიმდებარე სოფელ ხურვალეთში სველი წერტილების მშენებლობა 3 წლის წინ, 2020 წელს დაიწყო, თუმცა რეაბილიტაცია ამ დრომდე არ დასრულებულა.

როგორც ერთ-ერთი პედაგოგი გვიყვება, სველი წერტილების გახსნას, თვით გორელი ტაქსისტებიც ელოდებიან, რადგან 3 წლის მანძილზე, გორელი პედაგოგის ტრანსპორტირების დროს, ამ თემაზე ხშირად საუბრობენ.

ტრანსპორტის არარსებობის გამო, გორელ პედაგოგებს სოფლამდე მგზავრობა ტაქსით უწევთ.

,,როცა გორიდან მივდივართ სკოლაში ტაქსით, სულ ამ თემაზე ვსაუბრობთ. ოღონდაც გაგვაგებინეთ, როდის გაიხსნება საპირფარეშო, ჩვენც გვინდა დავესწროთ გახსნასო'', - გვეუბნება პედაგოგი ხუმრობით.

მისი ინფორმაციით, ახალი სველი წერტილები მოწყობილია შენობის შიგნით. თუმცა, ბავშვები კვლავ სარგებლობენ ძველი საპირფარეშოთი, რომელიც სკოლის შენობიდან მოშორებით მდებარეობს.

,,მუშები ჩამოვიდნენ სხვა რეგიონიდან. თავდაპირველად სახლი იქირავებს დევნილთა კოტეჯებში, არც იქ გადაუხადეს თანხა. აქაც ყველაფერი უხარისხოდ შეასრულეს. '' - გვეუბნება პედაგოგი.

სახელმწიფო აუდიტის პოზიცია

ხურვალეთის სკოლაში მშენებარე სველი წერტილების შესახებ ინფორმაცია სახელმწიფო აუდიტის ანგარიშშიც მოხდვა.

მუნიციპალიტეტმა 2020 წლის ივნისსა და აგვისტოში გადაუდებელი აუცილებლობის საფუძვლით, გამარტივებული შესყიდვის გზით განახორციელა 19 საჯარო სკოლის შენობების რეაბილიტაციისსამუშაოები, საერთო ღირებულებით − 955.2 ათასი ლარი.

გადაუდებელი აუცილებლობის საფუძველი გახდა არშემდგარი ელექტრონული ტენდერები და კოვიდ 19-ის პანდემიიდან გამომდინარე გამოწვევების გამო, სკოლების ინფრასტრუქტურის პრიორიტეტულად მოწყობის აუცილებლობა.'

სკოლებში სასწავლო წლის დაწყებამდე სამუშაოების დასრულების მიზნით, მუნიციპალიტეტმა 9 სხვადასხვა მიმწოდებელთან გააფორმა 19 ხელშეკრულება.

მერიამ ვერ წარმოადგინა მიმწოდებლების შესარჩევად ჩატარებული პროცედურებისა და კრიტერიუმების განსაზღვრის შესახებ ინფორმაცია, რადგან როგორც სპეციალისტმა განუცხადა, ინფორმაცია ელექტრონულ ფოსტაში დაეკარგა.

ხელშეკრულებებიდან 242.0 ათასი ლარის ღირებულების 6 ხელშეკრულება,5 მერიამ გამოცდილების არმქონე ახალდარეგისტრირებულ შპს "ზუკა მშენთან" გააფორმა, მათ შორის, 5 ხელშეკრულება გაფორმდა კომპანიის დაფუძნებიდან 8 დღეში.

,,შესაბამისად, არსებობს რისკი, რომ მიმწოდებლის შერჩევა არასათანადოკრიტერიუმების საფუძველზე განხორციელდა. ასევე აღსანიშნავია, რომ აღნიშნულ პროცესში დაირღვა შესყიდვების შესახებ კანონმდებლობის მოთხოვნა, რომლის მიხედვით, არშემდგარი ტენდერის საფუძველზე განხორციელებული გამარტივებული შესყიდვის დროს მიმწოდებელი უნდა აკმაყოფილებდეს სატენდერო დოკუმენტაციით განსაზღვრულ მოთხოვნებს, მათ შორის, ანალოგიური სამუშაოების გამოცდილებასთან დაკავშირებით. მუნიციპალიტეტის მიერ გაფორმებული 19 ხელშეკრულებიდან, ჯამური ღირებულებით − 955.2 ათასი ლარი, სასწავლო წლის დაწყებამდე სამუშაოები არდასრულდა 15 ხელშეკრულების ფარგლებში, ჯამური ღირებულებით − 712.2 ათასი ლარი; მათ შორის, 13 ხელშეკრულება დაგვიანებით შესრულდა, ხოლო 2 ხელშეკრულება შეწყდა მიმწოდებლის მხრიდან ვალდებულებების არაჯეროვანი შესრულების გამო.'' - აღნიშნულია აუდიტის დასკვნაში.

 

Print

სტატიის გამოყენების პირობები