ახალი ამბები
დამსაქმებლების დამოკიდებულება ,,კანონთან კონფლიქტში მყოფ" პირთა მიმართ კვლავ მწვავეა
დამსაქმებლები, ხშირ შემთხვევაში, კანონთან კონფლიქტში მყოფ პირთა მიმართ სკეპტიკურად არიან განწყობილნი, ხოლო საჯარო სამსახურში მათი დასაქმება შეუძლებელია.

ამის შესახებ ორგანიზაცია ,,ნაბიჯი მომავლისაკენ" წარმომადგენელმა, ქეთევან ბიძინაშვილმა, დემოკრატიული ჩართულობის ცენტრში გამართული შეხვედრის დროს, განაცხადა.

მისი თქმით, ქვეყანაში არსებულ უმუშევრობის პრობლემას, სწორედ, საზოგადოების ამ ნაწილის მიმართ არსებული დამოკიდებულებაც ამწვავებს.

საქართველოს სტატისტიკის ეროვნული სამსახურის 2016 წლის წლიური მონაცემებით, ქვეყნის შრომისუნარიანი მოსახლეობის 11.8 პროცენტი უმუშევარია, ხოლო შიდა ქართლის რეგიონში 2015 წელთან შედარებით აღნიშნული მაჩვენებელი 0.2 პროცენტითაა მომატებული.

ქ საქართველოს კანონით საჯარო სამსახურის შესახებ (თავი მე-2. მუხლი 17), სახელმწიფო სამსახურში ისეთი პირის მიღება, რომელიც ნასამართლევია განზრახ ჩადენილი დანაშაულისთვის და ნასამართლეობის ცნობა მოხსნილი არ აქვს, აკრძალულია (საქართველოს პარლამენტი, 1997).

,,აქედან გამომდინარე, აუცილებელია კანონთან კონფლიქტში მყოფი პირებისთვის აუცილებელი ცოდნის გადაცემა და უნარ-ჩვევების განვითარება ეკონომიკური გაძლიერების ერთ-ერთი ისეთი გზის შესახებ, როგორიცაა სოციალური მეწარმეობა. ეს ყველაფერი ისეთივე მნიშვნელოვანია, როგორც ფართო საზოგადოებაში კანონთან კონფლიქტში მყოფი პირების პრობლემების გაჟღერება, საკითხის წინ წამოწევა და აქტუალიზაცია." - აცხადებს ქეთევან ბიძინაშვილი.

მრგვალი მაგიდის ფორმატის შეხვედრა, ამ თემაზე, 29 მაისს, 13 საათზე, დემოკრატიული ჩართულობის ცენტრში გაიმართა. კავშირი „ნაბიჯი მომავლისკენ“ ახორციელებს პროექტს „უკეთესი მომავლისთვის“.

შეხვედრის თემას წარმოადგენდა: ,,კანონთან კონფლიქტში მყოფ მშობლებთან პროექტის ფარგლებში განხორციელებული საქმიანობა, პროექტის შედეგები, გამოწვევები, მიღწევები და ორგანიზაციის სამომავლო გეგმები."

პროექტი ხორციელდება ევროკავშირის, ფონდ „ღია საზოგადოება-საქართველოს“ და საზოგადოება ,,ბილიკის" მხარდაჭერით.

განმარტება:

კანონთან კონფლიქტში მყოფი პირი არის მოქალაქე, რომლის მიმართაც:

ა) არსებობს დასაბუთებული ვარაუდი, რომ მან ჩაიდინა საქართველოს სისხლის სამართლის კოდექსით გათვალისწინებული დანაშაული;

ბ) შედგენილია ადმინისტრაციული სამართალდარღვევის ოქმი, რომლის თანახმად, მან ჩაიდინა საქართველოს ადმინისტრაციულ სამართალდარღვევათა კოდექსის 45-ე და 1002 მუხლებით, 116-ე მუხლის მე-9 ნაწილით, 121-ე მუხლის მე-4 ნაწილით, 123-ე მუხლის მე-4 ნაწილით, 150-ე მუხლის 22 ნაწილით, 1533 მუხლის მე-2 ნაწილით, 1536 მუხლის მე-2 ნაწილით, 1552, 157-ე და 166-ე მუხლებით, 171-ე მუხლის მე-3 ნაწილით, 173-ე მუხლით, 1741 მუხლის მე-3 და მე-4 ნაწილებით, 17415 მუხლის მე-4 ნაწილით, 1752, 1771 და 178-ე მუხლებით და 1811 მუხლის მე-2 ნაწილით გათვალისწინებული ადმინისტრაციული სამართალდარღვევა;

გ) გამოტანილია გამამტყუნებელი განაჩენი ან ამ ნაწილის „ბ“ ქვეპუნქტით გათვალისწინებული ადმინისტრაციული სამართალდარღვევისათვის ადმინისტრაციული სახდელის დაკისრების შესახებ გადაწყვეტილება.

 

Print

სტატიის გამოყენების პირობები