Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Лaҵaрaмзa 2025 »»
п в с ч п с в
282930 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
ახალი ამბები
მგზავრობა ლურჯი ავტობუსით (ფოტოამბავი)
,,სახელფასო ბარათი მაქვს და ხელფასი სულ გამოვიტანე. მიუხედავად ამისა, მაინც დავდივარ ამ ბარათით. მერე რომ დამერიცხება ხელფასი, იმ თანხას ჩამოაჭრის. ასე ჩამომაჭრა 7 ლარი და ასე დავდივარ ნისიად“ - უხსნის ავტობუსში მჯდარი ერთი მოქალაქე მეორეს, რომელმაც იკითხა, თუ როგორც უნდა იმგზავროს ბილეთით.



2021 წლის 20 მაისიდან გორის ლურჯი ავტობუსები ფასიანი გახდა. მანამდე, თითქმის ორი თვის განმავლობაში, მოქალაქეებს მგზავრობა უფასოდ შეეძლოთ. ერთი გზა ახლა 50 თეთრი ღირს, ამაში გადაჯდომის ფასიც შედის.



გორის ტრანსპორტის სააგენტოს დირექტორი, ზურაბ ჯირკველიშვილი ამბობს, რომ მხოლოდ მგზავრთა 1/3 იხდის გადასახადს. დანარჩენები კვლავაც უფასოდ მგზავრობენ. მისი თქმით, კონტროლიორები ჯერ კიდევ ნაკლებად აკონტროლებენ მგზავრებს, რადგან სააგენტოს თვითმიზანი ხალხის დაჯარიმება არაა. სააგენტოს ცნობით, მას შემდეგ, რაც მგზავრობა ფასიანი გახდა, მგზავრთა ნაკადი შემცირდა:



,,არ ვიცი, ეს რას დავუკავშირო, მაგრამ შემიძლია გითხრათ, რომ მგზავრთა რაოდენობა განახევრდა. იმ პერიოდში ალბათ ნახევარზე მეტი ადამიანი სეირნობდა“ - ხუმრობენ სააგენტოში.



სოციალურ ქსელში მგზავრებმა გამოთქვეს პროტესტი, რომ გორის მუნიციპალურ ტრანსპორტში, ერთი საათის შუალედში სხვა ავტობუსში გადაჯდომის დროს, მგზავრებს თანხა ორჯერ ჩამოეჭრათ. სააგენტოში აცხადებენ, რომ ეს არ შეესაბამება სიმართლეს.



,,გორის სატრანსპორტო ბარათებისთვის, თიბისი ბანკის ბარათებისთვის და ასევე საერთაშორისო საბანკო VISA / Master Card ბარათებისთვის მოქმედებს ერთსაათიანი დროითი შეღავათი, რაც გულისხმობს, რომ გორის მუნიციპალურ ტრანსპორტში, პირველი მგზავრობის შემდეგ, ყველა მომდევნო მგზავრობა არის უფასო დროის ამ შუალედში.“ - აღნიშნულია განცხადებაში.



ღია სივრცეში პირბადის ტარება აღარაა სავალდებულო, დახურულ სივრცეში სავალდებულოა, თუმცა მოქალაქეების ნაწილი მაინც პირბადის გარეშე მგზავრობს. ზოგი მათგანი მიიჩნევს, რომ აცრის შემდეგ პირბადე აღარ სჭირდება.

ტრანსპორტის სააგენტო აფრთხილებს მოქალაქეებს, რომ აუცილებლად ატარონ პირბადე, თუმცა, ჩვენი მგზავრობის დროს, მგზავრებისთვის ეს არავისთვის მოუთხოვია.



„გარეთ ძალიან ცხელა და ხალხით გადაჭედილ ავტობუსში პირბადით მგზავრობა შეუძლებელია“,-ამბობენ მგზავრები.

ტრანსპორტი დილის 7 საათიდან 11 საათამდე მოძრაობს. მოქალაქეები მიიჩნევე, რომ ავტობუსების მოძრაობის გრაფიკი მათთვის მოუხერხებელია და მოსაცდელებზე დგომა დიდხანს უწევთ.

„ მომწონს ახალი ავტობუსები, მაგრამ ახლა უფრო იშვიათად დადიან. ძველი მარშუტკები უფრო ხშირად დადიოდნენ“,- წუხს 12 წლის გური.

,, მარშუტები იქნებ გამოაქვეყნონ, რომ ვიცოდეთ დაახლოებით რა პერიოდში მოძრაობენ კონკრეტული ნომრები“ - ამბობს ქეთი ეცადაშვილი.



სააგენტომ ავტობუსების მძღოლებს დაავალა, რომ ავტობუსმა იმოძრაოს ღია ფანჯრებით, რათა სივრცე განიავდეს, თუმცა მოქალაქეთა დიდი ნაწილი თვითნებურად კეტავს ფანჯარას და ხშირად მძღოლებს საყვედურობს.


„ ნება დაგვრთეს, რომ კონდინციონერებიც ჩავრთოთ, თუმცა ყველა არ რთავს. არ ვიცი რატომ არ რთავენ სხვების მაგივრად ვერ ვისაუბრებ. ისე მიხარია, რომ მოსახლეობა ახალ ავტობუსებს უფრთხილდება და არაფერს აზიანებს. ხომ ხედავთ, რომ ჯერ არაფერი გაფუჭებულა?“,- გვეუბნება ნომერი 3 ავტობუსის მძღოლი.

გორის მუნიციპალიტეტის ტრანსპორტის სააგენტოში გვეუბნებიან, რომ ახალ ავტობუსებში უსაფრთხოების ზომები ზედმიწევნით დაცულია.

Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.