Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
გორის მუნიციპალიტეტის სკოლებში გათბობას 25 ოქტომბრიდან ჩართავენ
გართულებული ეპიდემიოლოგიური ვითარების ფონზე გორის სკოლებში გათბობა
ორშაბათიდან, 25 ოქტომბრიდან ჩაირთვება. ამის შესახებ ინფორმაცია
კარალეთისა და ტყვიავის სკოლებში დაგვიდასტურეს.
მათი თქმით, დღეს ადმინისტრაციის თანამშრომლებმა სისტემა მწყობრში მოიყვანეს, გატესტეს და ორშაბათისთვის გაამზადეს.
ჩვენს კითხვაზე, თუ რატომ დააგვიანეს ჩართვა, იმ დროს, როდესაც უკვე დაბალი ტემპერატურაა, ტყვიავის სკოლის დირექტორმა განმარტა, რომ მათ შენობაში ჯერ ამის საჭიროება არ იყო. ,,ჩვენთან სკოლის ერთ მხარეს მზე ურტყავს, ისე ცხელოდა ამ დრომდე შენობაში, რომ ბავშვებს ფანჯრებიც კი ღია ჰქონდათ'' - გვითხრა ტყვიავის სკოლის დირექტორმა.
qartli.ge-ს კი სოფელ ქიწნისიდან აცნობეს, რომ სკოლის ადმინისტრაცია გათბობის ჩართვას 15 ნოემბრიდან აპირებდა.
,,ძალიან ცუდი სიტუაციაა სკოლაში. დღეს უკვე ერთ პედაგოგზე თქვეს, რომ კორონავირუსი დაუდასტურდა. ელოდებიან კიდევ ერთ ახალ შემთხვევას. ბავშვები კი სიცივეში დაგვყავს. იქნებ იფიქრონ, რომ დროულად ჩართონ გათბობა.'' - გვითხრეს ქიწნისში.
ჩვენ ვცადეთ სკოლის დირექტორთან დაკავშირება, თუმცა მან სატელეფონო ზარებს არ უპასუხა, შემდეგ სმს შეტყობინებაზე გვიპასუხა, რომ სკოლა უკვე გადავიდა სწავლების დისტანციურ ფორმაზე.
,,ჩვენს სკოლაში ცენტრალური გათბობა არ გვაქვს, შეშა ისედაც მომარაგებული გვაქვს. ამჟამად, სკოლა დისტანციურ რეჟიმზეა გადასული'' - შეგვატყობინა ქიწნისის სკოლის დირექტორმა.
ჩვენს გორის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის ხელმძღვანელს, ნანა ტერმაკოზაშვილს დავუკავშირდით. იგი გვარწმუნებს, რომ სკოლებში ინდივიდუალურად წყდება გათბობის ჩართვის საკითხი:
,,გათბობის ჩართვას სკოლა წყვეტს საჭიროებიდან გამომდინარე. ზოგს უკვე ჩართული აქვს. ზოგი ორშაბათს აპირებს. ერთი კონკრეტული თარიღი არ გვაქვს დადგენილი.' - აცხადებს ნანა ტერმაკოზაშვილი.
მათი თქმით, დღეს ადმინისტრაციის თანამშრომლებმა სისტემა მწყობრში მოიყვანეს, გატესტეს და ორშაბათისთვის გაამზადეს.
ჩვენს კითხვაზე, თუ რატომ დააგვიანეს ჩართვა, იმ დროს, როდესაც უკვე დაბალი ტემპერატურაა, ტყვიავის სკოლის დირექტორმა განმარტა, რომ მათ შენობაში ჯერ ამის საჭიროება არ იყო. ,,ჩვენთან სკოლის ერთ მხარეს მზე ურტყავს, ისე ცხელოდა ამ დრომდე შენობაში, რომ ბავშვებს ფანჯრებიც კი ღია ჰქონდათ'' - გვითხრა ტყვიავის სკოლის დირექტორმა.
qartli.ge-ს კი სოფელ ქიწნისიდან აცნობეს, რომ სკოლის ადმინისტრაცია გათბობის ჩართვას 15 ნოემბრიდან აპირებდა.
,,ძალიან ცუდი სიტუაციაა სკოლაში. დღეს უკვე ერთ პედაგოგზე თქვეს, რომ კორონავირუსი დაუდასტურდა. ელოდებიან კიდევ ერთ ახალ შემთხვევას. ბავშვები კი სიცივეში დაგვყავს. იქნებ იფიქრონ, რომ დროულად ჩართონ გათბობა.'' - გვითხრეს ქიწნისში.
ჩვენ ვცადეთ სკოლის დირექტორთან დაკავშირება, თუმცა მან სატელეფონო ზარებს არ უპასუხა, შემდეგ სმს შეტყობინებაზე გვიპასუხა, რომ სკოლა უკვე გადავიდა სწავლების დისტანციურ ფორმაზე.
,,ჩვენს სკოლაში ცენტრალური გათბობა არ გვაქვს, შეშა ისედაც მომარაგებული გვაქვს. ამჟამად, სკოლა დისტანციურ რეჟიმზეა გადასული'' - შეგვატყობინა ქიწნისის სკოლის დირექტორმა.
ჩვენს გორის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის ხელმძღვანელს, ნანა ტერმაკოზაშვილს დავუკავშირდით. იგი გვარწმუნებს, რომ სკოლებში ინდივიდუალურად წყდება გათბობის ჩართვის საკითხი:
,,გათბობის ჩართვას სკოლა წყვეტს საჭიროებიდან გამომდინარე. ზოგს უკვე ჩართული აქვს. ზოგი ორშაბათს აპირებს. ერთი კონკრეტული თარიღი არ გვაქვს დადგენილი.' - აცხადებს ნანა ტერმაკოზაშვილი.
Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |