Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
Къæлиндар
|
ახალი ამბები
ბუზალაძის დანიშვნის შემდეგ 12 ტენდერი არ შედგა — რა ხდება გორში
მას შემდეგ, რაც გორის მერის მოვალეობის შემსრულებლად კონსტანტინე
ბუზალაძე დაინიშნა, მუნიციპალიტეტში 12 ტენდერი ჩაიშალა.
ამ ტენდერების საერთო სავარაუდო ღირებულება დაახლოებით 1.13 მილიონ ლარს აღწევს.
ბუზალაძე მერის მოვალეობის შემსრულებლად 2025 წლის მაისში დაინიშნა. ის სახელმწიფო უსაფრთხოების სამსახურის უფროსის, ანრი ოხანაშვილის მეჯვარეა.
ოფიციალური მონაცემებით, ბუზალაძის დანიშვნამდე — 2025 წლის 1-ელი იანვრიდან მაისის ბოლომდე — მხოლოდ 4 ტენდერი იყო „არშემდგარი“. მის დანიშვნიდან კი, ივნისსა და ივლისში, არ შედგა უკვე 12 ტენდერი.
რატომ არ მონაწილეობენ კომპანიები ტენდერებში — საჯარო ელექტრონულ ბაზაში ამის მიზეზი დაზუსტებული არ არის.
შესყიდვების სააგენტოს ვებ-გვერდზე გამოქვეყნებული მასალების მიხედვით, ბუზალაძის დანიშვნის შემდეგ შეწყდა პირდაპირი შესყიდვების პრაქტიკა. ის ტენდერებს აცხადებს მცირე ღირებულების სამუშაოებზეც, რომლებიც ხშირად 5 ათას ლარსაც არ აღემატება.
ბოლო ორ თვეში ,,არშემგარი'' ტენდერების სია ასე გამოიყურება:
#1. გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ ახალუბანში სასმელი წყლის სისტემის მოწყობის სამუშაოები - 260`065.00 GEL
#2. გარე გამოყენების ფიტნესის ტრენაჟორების (თანმდევი მომსახურება - მონტაჟი და ტრენაჟორებისათვის საჩრდილობელი ფანჩატურისა და მოედნის მოწყობა) შესყიდვა - 259`400.00 GEL
ტრენაჟორებისათვის საჩრდილობელი ფანჩატურისა და მოედნის მოწყობა უნდა მომხდარიყო შემდეგ სოფლებში: საქაშეთი, ბერბუკი, სვენეთი, თორტიზა, ერგნეთი, ბერშუეთი, ყველაანთ უბანი, სოფელი ქვ. რიეთი და სათბურის დასახლება.
#3. გორის მუნიციპალიტეტის სოფლებში: - დეგეულა, ჭეჭელაანთუბანი, ატენი, გარდატენი, პატარა ატენში ბეტონის გზის მოწყობის სამუშაოები - 101`475.00 GEL
#4 - #5 ეს ტენდერი ორჯერ არ შედგა, კერძოდ: გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტინისხიდში საუბნო გზის მოწყობის სამუშაოები - 227`780.00 GEL
#6. გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ მერეთში საუბნო გზის მოწყობის სამუშაოები 216`890.00 GEL
#7. ქ. გორში, გვერდწითელის ქ. N1 და N3 საცხოვრებელი კორპუსების გარე ფასადის (გადაბმის ადგილების შელესვა) რეაბილიტაცია (თანადაფინანსების პროგრამით) 33`313.00 GEL
#8 გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ რეხაში საბავშვო ბაღის სარეაბილიტაციო სამუშაოების საპროექტო-სახარჯთაღრიცხვო მომსახურების შესყიდვა - 14`800.00 GEL
რაც შეეხება ისეთ ტენდერებს, რომელთა ღირებულება 10 000 ლარს არ აღემატება, ესენია:
#9 და #10. ორჯერ არ შედგა ტენდერი, კერძოდ: ქ. გორში, მშვიდობის გამზირის N1ა-ში მდებარე საცხოვრებელი კორპუსის შიდა წყალგაყვანილობის და კანალიზაციის სისტემების რეაბილიტაციის რეაბილიტაციის სამუშაოები - 4751 ლარი
#11. ქ. გორში, რომელაშვილების ქ N184 -ში მდებარე საცხოვრებელი კორპუსის სადარბაზოების რეაბილიტაცია - 8`588.00 GEL
@12. ქ. გორში, სუხიშვილის ქ N57-ში მდებარე საცხოვრებელი კორპუსის სადარბაზოს რეაბილიტაცია (თანადაფინანსების პროგრამით) 2`758.00 GEL
ამ ტენდერების საერთო სავარაუდო ღირებულება დაახლოებით 1.13 მილიონ ლარს აღწევს.
ბუზალაძე მერის მოვალეობის შემსრულებლად 2025 წლის მაისში დაინიშნა. ის სახელმწიფო უსაფრთხოების სამსახურის უფროსის, ანრი ოხანაშვილის მეჯვარეა.
ოფიციალური მონაცემებით, ბუზალაძის დანიშვნამდე — 2025 წლის 1-ელი იანვრიდან მაისის ბოლომდე — მხოლოდ 4 ტენდერი იყო „არშემდგარი“. მის დანიშვნიდან კი, ივნისსა და ივლისში, არ შედგა უკვე 12 ტენდერი.
რატომ არ მონაწილეობენ კომპანიები ტენდერებში — საჯარო ელექტრონულ ბაზაში ამის მიზეზი დაზუსტებული არ არის.
შესყიდვების სააგენტოს ვებ-გვერდზე გამოქვეყნებული მასალების მიხედვით, ბუზალაძის დანიშვნის შემდეგ შეწყდა პირდაპირი შესყიდვების პრაქტიკა. ის ტენდერებს აცხადებს მცირე ღირებულების სამუშაოებზეც, რომლებიც ხშირად 5 ათას ლარსაც არ აღემატება.
ბოლო ორ თვეში ,,არშემგარი'' ტენდერების სია ასე გამოიყურება:
#1. გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ ახალუბანში სასმელი წყლის სისტემის მოწყობის სამუშაოები - 260`065.00 GEL
#2. გარე გამოყენების ფიტნესის ტრენაჟორების (თანმდევი მომსახურება - მონტაჟი და ტრენაჟორებისათვის საჩრდილობელი ფანჩატურისა და მოედნის მოწყობა) შესყიდვა - 259`400.00 GEL
ტრენაჟორებისათვის საჩრდილობელი ფანჩატურისა და მოედნის მოწყობა უნდა მომხდარიყო შემდეგ სოფლებში: საქაშეთი, ბერბუკი, სვენეთი, თორტიზა, ერგნეთი, ბერშუეთი, ყველაანთ უბანი, სოფელი ქვ. რიეთი და სათბურის დასახლება.
#3. გორის მუნიციპალიტეტის სოფლებში: - დეგეულა, ჭეჭელაანთუბანი, ატენი, გარდატენი, პატარა ატენში ბეტონის გზის მოწყობის სამუშაოები - 101`475.00 GEL
#4 - #5 ეს ტენდერი ორჯერ არ შედგა, კერძოდ: გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტინისხიდში საუბნო გზის მოწყობის სამუშაოები - 227`780.00 GEL
#6. გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ მერეთში საუბნო გზის მოწყობის სამუშაოები 216`890.00 GEL
#7. ქ. გორში, გვერდწითელის ქ. N1 და N3 საცხოვრებელი კორპუსების გარე ფასადის (გადაბმის ადგილების შელესვა) რეაბილიტაცია (თანადაფინანსების პროგრამით) 33`313.00 GEL
#8 გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ რეხაში საბავშვო ბაღის სარეაბილიტაციო სამუშაოების საპროექტო-სახარჯთაღრიცხვო მომსახურების შესყიდვა - 14`800.00 GEL
რაც შეეხება ისეთ ტენდერებს, რომელთა ღირებულება 10 000 ლარს არ აღემატება, ესენია:
#9 და #10. ორჯერ არ შედგა ტენდერი, კერძოდ: ქ. გორში, მშვიდობის გამზირის N1ა-ში მდებარე საცხოვრებელი კორპუსის შიდა წყალგაყვანილობის და კანალიზაციის სისტემების რეაბილიტაციის რეაბილიტაციის სამუშაოები - 4751 ლარი
#11. ქ. გორში, რომელაშვილების ქ N184 -ში მდებარე საცხოვრებელი კორპუსის სადარბაზოების რეაბილიტაცია - 8`588.00 GEL
@12. ქ. გორში, სუხიშვილის ქ N57-ში მდებარე საცხოვრებელი კორპუსის სადარბაზოს რეაბილიტაცია (თანადაფინანსების პროგრამით) 2`758.00 GEL
Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |