რედაქტორის რჩევით
გორთან ახალი სამგზავრო ავტობუსები გამოჩნდა
მუნიციპალურ ქალაქებს კიდევ 3 ერთეული სამგზავრო ავტობუსი შეემატა.
გორთან ახალმა ავტობუსებმა ავტობანზე გუშინ ჩაიარა.
მუნიციპალური განვითარების ფონდის წარმომადგენლის ცნობით, ჯერ-ჯერობით, ეს ის ავტობუსები არაა, რომლებიც რეგიონებისთვისაა განკუთვნილი.
როგორც ცნობილია, საქართველოს 5 დიდ ქალაქს, მათ შორის, გორს 10 მეტრიანი ავტობუსებს შეიძენენ. პროგრამა EBRD-ის პროგრამის ფარგლებში ხორციელდება.
,,ჯერ მიმდინარეობს კვლევა და შემდეგ გაირკვევა, რომელ მუნიციპალიტეტს რამდენი ავტობუსი ჭირდება" - გვითხრეს პრეს-სამსახურში. პროექტის ღირებულება 19 მილიონი ლარია და რეკონსტრუქციისა და განვითარების ევროპული ბანკის დაფინანსებით ხორციელდება.
პროგრამაში წერია, რომ ახალ ავტობუსებს გორის, ქუთაისის, თელავის, ზუგდიდის, ფოთისა და რუსთავისთვის შეიძენენ.
საკითხთან დაკავშირებით qartli.ge გორის მერს დაუკავშირდა, კონსტანტინე თავზარაშვილი ამბობს, რომ საქმის კურსში არ არის და ცენტრალური ხელისუფლებისთვის ავტობუსების შეძენა მას არ უთხოვია.
,,ჩვენ არ მოგვითხოვია ავტობუსების გადმოცემა. არც გამიგია, თუ მსგავსი რამ ხდება. რა ფორმით მივიღებთ ამ ავტობუსებს, ჯერ არ ვიცი. ჩვენ არ გვაქვს მსგავსი სახის ორგანიზაცია" - აცხადებს გორის მერი.
ცნობისთვის, გორს მუნიციპალური ტრანსპორტი ამ დრომდე არ ჰყავს.

მუნიციპალური განვითარების ფონდის წარმომადგენლის ცნობით, ჯერ-ჯერობით, ეს ის ავტობუსები არაა, რომლებიც რეგიონებისთვისაა განკუთვნილი.
როგორც ცნობილია, საქართველოს 5 დიდ ქალაქს, მათ შორის, გორს 10 მეტრიანი ავტობუსებს შეიძენენ. პროგრამა EBRD-ის პროგრამის ფარგლებში ხორციელდება.
,,ჯერ მიმდინარეობს კვლევა და შემდეგ გაირკვევა, რომელ მუნიციპალიტეტს რამდენი ავტობუსი ჭირდება" - გვითხრეს პრეს-სამსახურში. პროექტის ღირებულება 19 მილიონი ლარია და რეკონსტრუქციისა და განვითარების ევროპული ბანკის დაფინანსებით ხორციელდება.
პროგრამაში წერია, რომ ახალ ავტობუსებს გორის, ქუთაისის, თელავის, ზუგდიდის, ფოთისა და რუსთავისთვის შეიძენენ.
საკითხთან დაკავშირებით qartli.ge გორის მერს დაუკავშირდა, კონსტანტინე თავზარაშვილი ამბობს, რომ საქმის კურსში არ არის და ცენტრალური ხელისუფლებისთვის ავტობუსების შეძენა მას არ უთხოვია.
,,ჩვენ არ მოგვითხოვია ავტობუსების გადმოცემა. არც გამიგია, თუ მსგავსი რამ ხდება. რა ფორმით მივიღებთ ამ ავტობუსებს, ჯერ არ ვიცი. ჩვენ არ გვაქვს მსგავსი სახის ორგანიზაცია" - აცხადებს გორის მერი.
ცნობისთვის, გორს მუნიციპალური ტრანსპორტი ამ დრომდე არ ჰყავს.

ამავე კატეგორიაში
25 ნოემბრიდან 1 დეკემბრის ჩათვლით "თეგეტა მოტორსი" მომხმარებელს
განსაკუთრებული შეთავაზებებით მასპინძლობს.
სამართალმცოდნეობის მიმართულებით მიღებული განათლებისა და
მრავალფეროვანი სამუშაო გამოცდილების გარდა
ჩეხეთის განვითარების სააგენტოს დაფინანსებით, პროექტის ბიუჯეტი
დაახლოებით 937,288 ევროს შეადგენს
სათემო შეხვედრებისას მოსახლეობამ დაასახელა თემისთვის სანდო პირები,
რომლებსაც ისინი ენდობოდნენ და
საპროექტო ტერიტორია მდებარეობს ქალაქ გორის ადმინისტრაციულ საზღვრებში,
ვიდეორეპორტაჟი
ხაშურის მუნიციპალიტეტში, ტყიან ფერდობებს შორის შეყუჟულ სოფელ ლაშხევში
"ჩვენი მერი ამოვიდა ამას წინათ და გაოცებულმა იკითხა: აქ როგორ ცხოვრობთო? სასწრაფო ამოდისო?"
თემურ ლომიძე გვთავაზობს, ათასში ერთხელ ასული სტუმრებივით, ერთად
ავიდეთ
რკინიგზის დეპარტამენტი ფაქტს დაკვამლიანებას უწოდებს.
გასული თვის პოპულარული სიახლეები

საინფორმაციო პორტალი მხარდაჭერილია ევროკავშირის (EU) და კონრად ადენაუერის ფონდის (KAS) მიერ, პროექტის "იმოქმედე საქართველოსთვის" ფარგლებში. საინფორმაციო მასალების შინაარსზე სრულად პასუხისმგებელია Qartli.ge და შესაძლოა, რომ იგი არ გამოხატავდეს დონორების შეხედულებებს.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.




ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.









სტატიის გამოყენების პირობები