რედაქტორის რჩევით
ქვიშხეთი გაფიცული 60 მუშიდან 10 კაცი სამსახურში დაბრუნდა
„დაახლოებით 10 ადამიანი სამსახურიდან წამოსვლის მეორე დღეს დაბრუნდა
კომპანიაში. რაც შეეხება დარჩენილ 50 ადამიანს, ნაწილი სახლში
ვსხედვართ უმუშევრები და ნაწილი სხვაგან გადავიდა“ - უთხრა
Qartli.ge-ს ვალერი მჭედლიშვილმა, რომელიც კომპანიაში მუშაობდა.
სარკინიგზო მაგისტრალზე მომუშავე 60 ადგილობრივი მოქალაქე პიველ აგვისტოს გაიფიცა. ისინი კომპანია „ჩინეთის რკინიგზა 23-ე ბიუროს“ წარმომადგენლებს უჩიოდნენ; ხელფასების 50%-ით მომატებას, შვებულების და ბიულეტინით უფლებით სარგებლობას; ასევე, შრომითი უსაფრთხოების ნორმების დაცვას ითხოვდნენ.
ხუთდღიანი გაფიცვის შემდეგ კომპანიის წარმომადგენლებსა და მუშაბს შორის მოლაპარაკებები უშედეგოდ დასრულდა, რის გამოც 60-მა თანამშრომელმა სამსახური დატოვა.
მათ უფლებებს რკინიგზელთა პროფკავშირები იცავდნენ, რომლებიც მოლაპარაკებების პროცესში აქტიურად იყვნენ ჩაერთულება.
დასავლეთ-აღმოსავლეთ საქართველოს დამაკავშირებელი სარკინიგზო გვირაბის მსენებლობვა ხაშურის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქვიშხეთში 2011 წელს დაიწყო, საქართველოს რკინიგზამ კონტრაქტორად „ჩინეთის რკინიგზის 23-ე ბიურო“ დაიქირავა, რომელიც სამშენებლო სამუშაოებს აწარმოებს.
ობიექტის მშენებლობაზე დასაქმებულები ანალოგიური მოთხოვნით 2016 წელსაც გაიფიცნენ, თუმცა კომპანიამ მუშების მოთხოვნები არც მაშინ დააკმაყოფილა.
სარკინიგზო მაგისტრალზე მომუშავე 60 ადგილობრივი მოქალაქე პიველ აგვისტოს გაიფიცა. ისინი კომპანია „ჩინეთის რკინიგზა 23-ე ბიუროს“ წარმომადგენლებს უჩიოდნენ; ხელფასების 50%-ით მომატებას, შვებულების და ბიულეტინით უფლებით სარგებლობას; ასევე, შრომითი უსაფრთხოების ნორმების დაცვას ითხოვდნენ.
ხუთდღიანი გაფიცვის შემდეგ კომპანიის წარმომადგენლებსა და მუშაბს შორის მოლაპარაკებები უშედეგოდ დასრულდა, რის გამოც 60-მა თანამშრომელმა სამსახური დატოვა.
მათ უფლებებს რკინიგზელთა პროფკავშირები იცავდნენ, რომლებიც მოლაპარაკებების პროცესში აქტიურად იყვნენ ჩაერთულება.
დასავლეთ-აღმოსავლეთ საქართველოს დამაკავშირებელი სარკინიგზო გვირაბის მსენებლობვა ხაშურის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქვიშხეთში 2011 წელს დაიწყო, საქართველოს რკინიგზამ კონტრაქტორად „ჩინეთის რკინიგზის 23-ე ბიურო“ დაიქირავა, რომელიც სამშენებლო სამუშაოებს აწარმოებს.
ობიექტის მშენებლობაზე დასაქმებულები ანალოგიური მოთხოვნით 2016 წელსაც გაიფიცნენ, თუმცა კომპანიამ მუშების მოთხოვნები არც მაშინ დააკმაყოფილა.
ამავე კატეგორიაში
დე-ფაქტო სამხრეთ ოსეთის საგანგებო სიტუაციების სამსახურის ცნობით,
წითელი ჯვრის საერთაშორისო კომიტეტის (ICRC) დახმარებით
როგორც საგანგებო სიტუაციების მართვის სამსახურში აცხადებენ, ზვავში,
პირველად ისტორიაში
დღეს დილით ავტობანზე ავტოსაგზაო
ვიდეორეპორტაჟი
,,აქ ჩემი ცხოვრება როგორია? ახალ წელს ავადმყოფი კაცი მარტო ვხვდები.
დილით
,,2003 წელი, 6 ივნისი, ოქიანში თოვლი მოვიდა", კიდევ ,,2001 წელი, 4
ივნისი, ტამის მთაზე თოვლი მოვიდა"..
გადაბრუნებული ტრაქტორი მეორე ტრაქტორით გაასწორეს, მძღოლი ფანჯრიდან
თოვლში გადმოვარდა.
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები