რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
|
ახალი ამბები
რატომ შეჩერდა ატენი-ხიდისთავის გზის მშენებლობა
ატენი-ხიდისთავის დამაკავშირებელი გზიდან სამშენებლო კომპანია
,,ენსისმა'' ტექნიკა გაიყვანა და სამუშაოები შეაჩერა. გზის სამუშაოები
რამდენიმე თვეა მიატოვეს.
საავტომობილო გზების დეპარტამენტში გვითხრეს, რომ სამუშაოები რამდენიმე დღის შემდეგ გაგრძელდება. თუმცა, რატომ გაიყვანეს ტექნიკა, ამაზე ზუსტი პასუხი არ მიგვიღია.
პრეს-სამსახურის ცნობით, პროექტში ცვლილებები შედის:
,,ადგილზე იყვნენ გეოლოგები და საპროექტო ორგანიზაციის წარმომადგენლები, რადგან პროექტიში შედის ცვლილებები, რამაც შეაფერხა მიწის სამუშაოები, რომლებიც გაგრძელდება რამდენიმე დღეში.'' - გვითხრა დეპარტამენტის პრეს-სამსახურის ხელმძღვანელმა.
2020 წლის ზაფხულიდან დღემდე, 12 კმ-იანი მონაკვეთზე უნდა აღებულიყო დაზიანებული საფარი, გასწორებულიყო დიდი ზომის ორმოები. თუმცა, როგორც ფოტოზე ჩანს, ძველი საფარი ისევ ადგილზეა, ხოლო სამშენებლო ტექნიკაც გაყვანილია.
პროექტი სახელმწიფო ბიუჯეტიდან ფინანსება და მისი ღირებულება 11 949 999 ლარია. სარეაბილიტაციო სამუშაოებს კომპანია "ენსისი" და მისი ქვეკონტარქტორი "ჯეოინვესტი" ახორციელებენ. ხელშეკრულების მიხედვით, სამუშაოები 2021 წლის დეკემბერში უნდა დაესრულებინათ.
საავტომობილო გზების დეპარტამენტში გვითხრეს, რომ სამუშაოები რამდენიმე დღის შემდეგ გაგრძელდება. თუმცა, რატომ გაიყვანეს ტექნიკა, ამაზე ზუსტი პასუხი არ მიგვიღია.
პრეს-სამსახურის ცნობით, პროექტში ცვლილებები შედის:
,,ადგილზე იყვნენ გეოლოგები და საპროექტო ორგანიზაციის წარმომადგენლები, რადგან პროექტიში შედის ცვლილებები, რამაც შეაფერხა მიწის სამუშაოები, რომლებიც გაგრძელდება რამდენიმე დღეში.'' - გვითხრა დეპარტამენტის პრეს-სამსახურის ხელმძღვანელმა.
2020 წლის ზაფხულიდან დღემდე, 12 კმ-იანი მონაკვეთზე უნდა აღებულიყო დაზიანებული საფარი, გასწორებულიყო დიდი ზომის ორმოები. თუმცა, როგორც ფოტოზე ჩანს, ძველი საფარი ისევ ადგილზეა, ხოლო სამშენებლო ტექნიკაც გაყვანილია.
პროექტი სახელმწიფო ბიუჯეტიდან ფინანსება და მისი ღირებულება 11 949 999 ლარია. სარეაბილიტაციო სამუშაოებს კომპანია "ენსისი" და მისი ქვეკონტარქტორი "ჯეოინვესტი" ახორციელებენ. ხელშეკრულების მიხედვით, სამუშაოები 2021 წლის დეკემბერში უნდა დაესრულებინათ.
ამავე კატეგორიაში
25 ნოემბრიდან 1 დეკემბრის ჩათვლით "თეგეტა მოტორსი" მომხმარებელს
განსაკუთრებული შეთავაზებებით მასპინძლობს.
სამართალმცოდნეობის მიმართულებით მიღებული განათლებისა და
მრავალფეროვანი სამუშაო გამოცდილების გარდა
ჩეხეთის განვითარების სააგენტოს დაფინანსებით, პროექტის ბიუჯეტი
დაახლოებით 937,288 ევროს შეადგენს
სათემო შეხვედრებისას მოსახლეობამ დაასახელა თემისთვის სანდო პირები,
რომლებსაც ისინი ენდობოდნენ და
საპროექტო ტერიტორია მდებარეობს ქალაქ გორის ადმინისტრაციულ საზღვრებში,
ვიდეორეპორტაჟი
ხაშურის მუნიციპალიტეტში, ტყიან ფერდობებს შორის შეყუჟულ სოფელ ლაშხევში
"ჩვენი მერი ამოვიდა ამას წინათ და გაოცებულმა იკითხა: აქ როგორ ცხოვრობთო? სასწრაფო ამოდისო?"
თემურ ლომიძე გვთავაზობს, ათასში ერთხელ ასული სტუმრებივით, ერთად
ავიდეთ
რკინიგზის დეპარტამენტი ფაქტს დაკვამლიანებას უწოდებს.
გასული თვის პოპულარული სიახლეები

საინფორმაციო პორტალი მხარდაჭერილია ევროკავშირის (EU) და კონრად ადენაუერის ფონდის (KAS) მიერ, პროექტის "იმოქმედე საქართველოსთვის" ფარგლებში. საინფორმაციო მასალების შინაარსზე სრულად პასუხისმგებელია Qartli.ge და შესაძლოა, რომ იგი არ გამოხატავდეს დონორების შეხედულებებს.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.




ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.









სტატიის გამოყენების პირობები