რედაქტორის რჩევით
კალენდარი
«« აპრილი 2024 »»
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 12345
ახალი ამბები
კოვიდპანდემიის მართვა სკოლებში - ინტერვიუ ხაშურის რესურსცენტრის ხელმძღვანელთან
ხაშურის მუნიციპალიტეტის სკოლებში კოვიდპანდემიის მართვა ნორმალურად ხორციელდება. ამის შესახებ ხაშურის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის ხელმძღვანელმა, ზვიად გოგუაძემ გადაცემაში ,,ქართლის სტუდია“ ისაუბრა.

მისი თქმით, მუნიციპალიტეტის მასშტაბით, მხოლოდ ქვიშხეთის საჯარო სკოლაა გადასული დისტანციურ მართვაზე. ამაში, ის გარკვეულწილად, პედაგოგთა დიდი ნაწილის მიერ ჩატარებულ აცრას უკავშირებს. ოფიციალური მონაცემებით, ხაშურის სკოლების პედაგოგთა 86%-ს კორონავირუსის საწინააღმდეგო ვაქცინა აქვს ჩატარებული.

- ზოგადად ეპიდსიტუაცია, ამ ეტაპზე, როგორც წინა გასულ კვირებში, ექვემდებარება კონტროლს. ვგულისხმობ იმას, რომ საჭიროების შესაბამისად, კონკრეტული სკოლიდან გამომდინარე, კლასები გადადიან დისტანციურ სწავლებაზე. მიმდინარე ეტაპზე სრულად ელექტრონულ რეჟიმზე მხოლოდ ერთი სკოლა გვყავს. რაც არის, მე ვფიქრობ, იმისი მაგალითი, რომ კოვიდპანდემიის მართვა სწავლების პროცესთან მიმართებაში ჩვენს მუნიციპალიტეტში ნორმალურად ხორციელდება.

- კონკრეტულად, რომელი სკოლაა სრულად დისტანციურ რეჟიმზე გადასული და რატომ გახდა საჭირო, როგორი იყო გავრცელების მაჩვენებელი?

- სრულად ელექტრონულ რეჟიმზე იმყოფება მხოლოდ ქვიშხეთის საჯარო სკოლა, რომელიც გასული კვირებიდან ასეა. მიზეზი არის ინფიცირებულ პედაგოგთა რაოდენობის მატება. იმ პერიოდში, როცა სკოლა იმყოფებოდა დისტანციურზე, 6 მასწავლებელს დაუდასტურდა კოვიდი და შესაბამისად გავუგრძელეთ დისტანციური სწავლების რეჟიმი.

- ქვიშხეთის საჯარო სკოლაში როდის დაიწყო და დასრულდება დისტანციურ რეჟიმზე სწავლა?

-
ბოლო ორი კვირაა, რაც აქ დისტანციური სწავლებაა და 5 ნოემბრის ჩათვლით გაუგრძელდათ. 8 ნოემბრიდან დაუბრუნდებიან საკლასო სივრცეს. თუ რა საკვირველია ისევ არ შეიცვალა მოცემულობა. ამას განსაზღვრავს საზოგადოებრივი ჯანდაცვის ცენტრის რეკომენდაცია და არა მხოლოდ სკოლა ან რესურსცენტრი.

- თუ გაქვთ ინფორმაცია მუნიციპალიტეტში რამდენი პედაგოგია ვაქცინირებული და როგორ მიმდინარეობს ეს პროცესი პირველი დღიდან დღემდე?

-
დაახლოებით 730 მასწავლებლიდან 615 მასწავლებელი აცრილია. არა მხოლოდ მასწავლებლები, ზოგადად სკოლაში დასაქმებულთა 86% არის აცრილი. რაც შეეხება იმუნიზაციის მიმდირეობას, ამ ეტაპზე, ვერ ვიტყოდი, რომ სახარბიელოდ გვაქვს საქმე, იმიტომ, რომ ძირითადად, ვინც აიცრა, აქამდე აიცრა. ახლა უკვე ერთეულები იცრებიან. ვერ გეტყვით, რომ მაქსიმალური ჩართულობით მიმდინარეობს ეს პროცესი.

- ხომ არ გაქვთ ინფორმაცია, რა მიზეზს ასახელებენ ის პედაგოგები, რომლებიც უარს აცხადებენ აცრაზე?

-
ვერ გეტყვით. რადგან ნებაყოფლობითი აცრაა, შესაბამისად ვიღაც შეიძლება ჯანმრთელობის მდგომარეობის გართულების რისკს ხედავდეს, ვიღაცას პერსონალური შეხედულება ჰქონდეს აცრასთან დაკავშირებით. თუმცა, ეს არ არის მასიური ხასიათის, იმიტომ, რომ მოგახსენეთ, პროცენტულად ყველაზე მეტად აცრილები არიან მასწავლებლები თუ სეგმენტურ ჭრილში შევხედავთ.

- ვაქცინირებულთა რაოდენობის გასაზრდელათ რაიმე გეგმა თუ გაქვთ შემუშავებული?

-
განათლების სამინისტრო ,,იუნისეფთან’’ ერთად აწარმოებს მსგავს კამპანიას და, სხვათა შორის, ხაშურშიც ჩატარდა. სწორედ ამ შეხვედრიდან დაახლოებით 35 მასწავლებელი აიცრა და ეს ის კატეგორია იყო, რომელიც არცერთი დოზით აცრილი არ იყო იმ პერიოდში.

- როგორ დაიწყო მეხუთე ტალღა ? როგორი შედარება შეგიძლიათ გააკეთოთ წინა ტალღებთან?

-
ტალღებიდან გამომდინარე ვერ გესაუბრებით. მე გესაუბრებით ინფიცირებიდან გამომდინარე და ვერ გეტყვით, რომ რაღაცა შეცვლილია ამ მიმართულებით. რაც სწავლა-სწავლების პროცესი დავიწყეთ, პერმამენტულად გადაგვყავს კონკრეტული კლასები ჰიბრიდულ რეჟიმზე და მაქსიმალურად ვცდილობთ, რომ სასწავლო პროცესი შევინარჩუნოთ სასწავლო კლასებში და ამ ეტაპზე ეს გამოგვდის.

- ონლაინ სწავლება რამდენად რთულად მიმდინარეობს? რა პრობლემები გამოიკვეთა? იგივე ინტერნეტის მიწოდების მხრივ მოსწავლეებთან?

-
ჩვენთვის ეს უკვე გამომუშავებული პრაქტიკაა დაახლოებით ორი წლის განმავლობაში. იმ კატეგორიის მოსწავლეეთან, ვისაც ინტერნეტთან წვდომის პრობლემა აქვს, მათთან მიმდინარეობს ინდივიდუალური კონსულტაციები. შესაძლებელია ეს იყოს სატელეფონო კომუნიკაცია ანდა სასკოლო სივრცეში თუ არ არის ინფიცირებული.
Print E-mail
FaceBook Twitter

სტატიის გამოყენების პირობები

ამავე კატეგორიაში
ქარელში, გერმანული ენის სასწავლებელი დააარსეს ნანა, ანა და გიორგი
კობახიძეებმა,
ქარელში, გერმანული ენის სასწავლებელი დააარსეს ნანა, ანა და გიორგი კობახიძეებმა,
14:00 / 24.04.2024
საქართველოს პარლამენტმა პირველი მოსმენით მიიღო ე.წ. აგენტების
კანონი,

საქართველოს პარლამენტმა პირველი მოსმენით მიიღო ე.წ. აგენტების კანონი,

22:19 / 23.04.2024
დღეს პარლამენტმა კანონი პირველი მოსმენით მიიღო.

დღეს პარლამენტმა კანონი პირველი მოსმენით მიიღო.

23:56 / 17.04.2024
,,რატომ არ ამოიღეთ ხმა, იმ დროს, როცა თქვენ, მასწავლებელს ხმა უნდა
ამოგეღოთო,''
,,რატომ არ ამოიღეთ ხმა, იმ დროს, როცა თქვენ, მასწავლებელს ხმა უნდა ამოგეღოთო,''
19:05 / 17.04.2024
ევროკავშირი მოუწოდებს საქართველოს, თავი შეიკავოს ისეთი
კანონმდებლობის მიღებისგან, რომელმაც შესაძლოა საქართველოს
ევროკავშირი მოუწოდებს საქართველოს, თავი შეიკავოს ისეთი კანონმდებლობის მიღებისგან, რომელმაც შესაძლოა საქართველოს
16:40 / 17.04.2024
ვიდეორეპორტაჟი
,,აქ ჩემი ცხოვრება როგორია? ახალ წელს ავადმყოფი კაცი მარტო ვხვდები. დილით
,,2003 წელი, 6 ივნისი, ოქიანში თოვლი მოვიდა", კიდევ ,,2001 წელი, 4 ივნისი, ტამის მთაზე თოვლი მოვიდა"..
გადაბრუნებული ტრაქტორი მეორე ტრაქტორით გაასწორეს, მძღოლი ფანჯრიდან თოვლში გადმოვარდა.
"წყალი, ტყე, საძოვრები, მინდორი წაგვართვეს.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.

ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.