რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
,,ნიქოზი-გორის" მონაკვეთზე მოძრავი ერთადერთი ,,ელექტრიჩკას" მეორე ავარია
დღეს, დილით, გორის
მუნიციპალიტეტის სოფელ ორთაშენთან, ,,ნიქოზი-თბილისის" სამგზავრო
მატარებელს ,,კეთილმოწყობის"
სამსახურის სატვირთო მანქანა გვერდიდან დაეჯახა.
ამის შესახებ ინფორმაცია საზოგადოებრივმა მაუწყებელმა გაავრცელა.
შემთხვევის შედეგად დაშავდა მანქანის მძღოლი და მისი მგზავრი. მატარებელი კი, რელსებიდან გადავიდა.
ადგილი, სადაც ავარია მოხდა, ნიქოზი-გორის სარკინიგზო ერთლიანდაგიან მონაკვეთს წარმოადგენს. აქ დღის განმავლობაში, ერთადერთი მატარებელი მოძრაობს.
მოძველებული ინფრასტრუქტურის გამო, მატარებლის სიჩქარე არ აღემატება 30 კმ/სთ-ს. საღამოს ის, გორის სადგურიდან 9 სთ-ზე გადის, ხოლოდ, დილით, ნიქოზიდან 6 სთ-ზე.
ნიქოზის მატარებელი, სოფელ შინდისთან, 15 წლის წინ, დაეჯახა ტრაქტორს, რა დროსაც ტრაქტორის მძღოლი, ახალგაზრდა მამაკაცი გარდაიცვალა.
ორთაშენიდან ნიქოზამდე, რკინიგზას რამდენიმე შიდა სასოფლო დანიშნულების გზები კვეთს.
სოფელ ორთაშენთან, მატარებლისა და სატვირთო ავტომობილის შეჯახების ფაქტზე რკინიგზის დეპარტამენტი განცხადებას ავრცელებს.
"დღეს, 6 სთ 50 წუთზე, ნიქოზი-გორის სარკინიგზო მონაკვეთის მე-7 კილომეტრზე გრაფიკის დაცვით მოძრაობდა მატარებელი N605, რა დროსაც სატვირთო მანქანის მძღოლმა ვერ შეძლო მანქანის დამორჩილება და ნიქოზიდან თბილისის მიმართულებით მოძრავ საგარეუბნო სამგზავრო მატარებელს (#605) სარკინიგზო გადასასვლელზე გვერდიდან შეეჯახა, რამაც მატარებლის ლიანდაგიდან აცდენა გამოიწვია. არც ერთი მგზავრის სიცოცხლეს და ჯანმრთელობას საფრთხე არ ემუქრება, ჯანმრთელობის მცირედი დაზიანება მიიღო სატვირთო მანქანის მძღოლმა. შემთხვევის ადგილზე პრობლემის აღმოსაფხვრელად საქართველოს რკინიგზის შესაბამისი სამსახურები ოპერატიულად გამოცხადნენ და ყველა საჭირო სამუშაო დროულად შეასრულეს. აღნიშნულ შემთხვევას არ გამოუწვევია სხვა მატარებლების შეფერხება და ყველა მატარებელი გრაფიკის შესაბამისად გადაადგილდება", - აღნიშნულია განცხადებაში.
გამოყენებულია საზგადოებრივი მაუწყებლის ჟურალისტის, ნინო ფისაძის ფოტოები
ამის შესახებ ინფორმაცია საზოგადოებრივმა მაუწყებელმა გაავრცელა.
შემთხვევის შედეგად დაშავდა მანქანის მძღოლი და მისი მგზავრი. მატარებელი კი, რელსებიდან გადავიდა.
ადგილი, სადაც ავარია მოხდა, ნიქოზი-გორის სარკინიგზო ერთლიანდაგიან მონაკვეთს წარმოადგენს. აქ დღის განმავლობაში, ერთადერთი მატარებელი მოძრაობს.
მოძველებული ინფრასტრუქტურის გამო, მატარებლის სიჩქარე არ აღემატება 30 კმ/სთ-ს. საღამოს ის, გორის სადგურიდან 9 სთ-ზე გადის, ხოლოდ, დილით, ნიქოზიდან 6 სთ-ზე.
ნიქოზის მატარებელი, სოფელ შინდისთან, 15 წლის წინ, დაეჯახა ტრაქტორს, რა დროსაც ტრაქტორის მძღოლი, ახალგაზრდა მამაკაცი გარდაიცვალა.
ორთაშენიდან ნიქოზამდე, რკინიგზას რამდენიმე შიდა სასოფლო დანიშნულების გზები კვეთს.
სოფელ ორთაშენთან, მატარებლისა და სატვირთო ავტომობილის შეჯახების ფაქტზე რკინიგზის დეპარტამენტი განცხადებას ავრცელებს.
"დღეს, 6 სთ 50 წუთზე, ნიქოზი-გორის სარკინიგზო მონაკვეთის მე-7 კილომეტრზე გრაფიკის დაცვით მოძრაობდა მატარებელი N605, რა დროსაც სატვირთო მანქანის მძღოლმა ვერ შეძლო მანქანის დამორჩილება და ნიქოზიდან თბილისის მიმართულებით მოძრავ საგარეუბნო სამგზავრო მატარებელს (#605) სარკინიგზო გადასასვლელზე გვერდიდან შეეჯახა, რამაც მატარებლის ლიანდაგიდან აცდენა გამოიწვია. არც ერთი მგზავრის სიცოცხლეს და ჯანმრთელობას საფრთხე არ ემუქრება, ჯანმრთელობის მცირედი დაზიანება მიიღო სატვირთო მანქანის მძღოლმა. შემთხვევის ადგილზე პრობლემის აღმოსაფხვრელად საქართველოს რკინიგზის შესაბამისი სამსახურები ოპერატიულად გამოცხადნენ და ყველა საჭირო სამუშაო დროულად შეასრულეს. აღნიშნულ შემთხვევას არ გამოუწვევია სხვა მატარებლების შეფერხება და ყველა მატარებელი გრაფიკის შესაბამისად გადაადგილდება", - აღნიშნულია განცხადებაში.
გამოყენებულია საზგადოებრივი მაუწყებლის ჟურალისტის, ნინო ფისაძის ფოტოები
ამავე კატეგორიაში
პირველად ისტორიაში
დღეს დილით ავტობანზე ავტოსაგზაო
,,რკინიგზიდან 300 მ - ზე ნებადართულია პირუტყვის მხოლოდ დაბმული
ძოვება, ხოლო 2000 მ - მდე დაშორებით
ბრალდებული დანაშაულს არ აღიარებს. იგი აცხადებს, რომ დანაშაული მას
არ ჩაუდენია.
ერთ-ერთი ბოლო აქტივობა 2024 წლის 4 მარტს ჩატარდა. ამ დღეს სკოლაში
,,მასლენიცას"" ტრადიცია გააცოცხლეს.
ვიდეორეპორტაჟი
,,აქ ჩემი ცხოვრება როგორია? ახალ წელს ავადმყოფი კაცი მარტო ვხვდები.
დილით
,,2003 წელი, 6 ივნისი, ოქიანში თოვლი მოვიდა", კიდევ ,,2001 წელი, 4
ივნისი, ტამის მთაზე თოვლი მოვიდა"..
გადაბრუნებული ტრაქტორი მეორე ტრაქტორით გაასწორეს, მძღოლი ფანჯრიდან
თოვლში გადმოვარდა.
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები