რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
68-წლის პედაგოგისთვის დროში შეცვლილი ღირებულება ქვეყნის საგარეო კურსზე
68-წლის ნათელა ვაზაგაშვილი ნატოსა და ევროკავშირის ცენტრის ოფისში
სემინარზე დასასწრებად მეჯვრისხევიდან ჩავიდა. ის ამ სოფლის საჯარო
სკოლაში 44 წელია გეოგრაფიას ასწავლის. ფიქრობს, რომ პედაგოგის
მუდმივი განვითარება აუცილებელია და სწორედ ამ მიზნით სხვადასხვა
თემაზე მოწყობილ შეხვედრებს აქტიურად ესწრება.
,,როცა გავიგე, რომ ევროკავშირისა და ნატოს თემებზე ტარდებოდა შეხვედრა, სიხარულით გამოვხატე სურვილი მონაწილეობის მიღების შესახებ. ორი დღის განმავლობაში ზღვა ინფორმაცია მივიღე და დღეს უკვე ეჭვიც არ მეპარება, რომ ჩვენი ქვეყანაც შეუერთდება ამ დიდ ოჯახს. სემინარზე იმ ქვეყნების ისტორიაც გაგვაცნეს, რომლებიც უფრო რთულ სიტუაციაში იყვნენ, მაგრამ გადალახეს დაბრკოლებები. ამიტომ უფრო დიდი იმედი გამიჩნდა, რომ მოვესწრები ჩვენი ქვეყნის შესვლას ევროკავშირისა და ნატოს შემადგენლობაში" - ამბობს ნათელა ვაზაგაშვილი.
კონფლიქტის ზონაში მცხოვრები მასწავლებელი განმარტავს, რომ სოციალური პირობებისა და ნოსტალგიის წყალობით, სოფელში ძველ, საბჭოთა დროს ისევ მისტირიან და ახალი თაობისთვის ზუსტი ინფორმაციის მიწოდება ამ კუთხითაც ორმაგად მნიშვნელოვანია.
,,სემინარზე ყველა გამომსვლელს ყურადღებით ვუსმენდი, აბსოლუტურად ყველაფერი ჩავიწერე, რასაც საუბრობდნენ. ერთი დიდი სავსე რვეულით ვბრუნდები სოფელში და უკვე დავგეგმე, მოსწავლეებს და კოლეგებს რა სახით შეიძლება გავუზიარო მიღებული ცოდნა. არ მინდა, რომ სოფელში უფროსი თაობის წინააღმდეგ გამოვიდე, როგორც კომუნისტურ რეჟიმში გაზრდილი პიროვნება, მაგრამ სახეზეა მისი უარყოფითი შედეგებიც. ქვეყნის მშვიდობისა და უსაფრთხოების გარანტია მომავალი თაობის ხელშია. მინდა, ახალგაზრდების სწორი აზროვნების ჩამოყალიბებაში საკუთარი წვლილი შევიტანო“ - გვითხრა მან.
მეჯვრსხევიდან მასთან ერთად აღნიშნულ სემინარს კიდევ ერთი პედაგოგი ესწრებოდა. ნათელა ვაზაგაშვილი მეჯვრისხევის სკოლაში პედაგოგებისა და მასწავლებლებისთვის შეხვედრის მოწყობას სწორედ მასთან ერთად გეგმავს. ინფორმაციით სავსე რვეული, სპეციალურად სკოლისთვის შექმნა, რომელიც როგორც თავად განმარტავს, სხვადასხვა კონკურსში მონაწილეობის დროს, მოსწავლეებსაც გამოადგებათ.
,,ჩემი მოსწავლეები კონკურსებში ხშირად მონაწილეობენ, სხვათა შორის სულ ახლახანს ჩემი მოსწავლის ესემ გაიმარჯვა. ეს ჩემთვის უფრო მეტი სტიმულის მომცემია. სადაც პედაგოგებისთვის რაიმე ტარდება, ყველგან მინდა ჩავერთო და აქტიური მონაწილე ვიყო, ისევ მოსწავლეების სასიკეთოდ“ - ამბობს პედაგოგი გამყოფი ხაზის მიმდებარე სოფლიდან.



,,როცა გავიგე, რომ ევროკავშირისა და ნატოს თემებზე ტარდებოდა შეხვედრა, სიხარულით გამოვხატე სურვილი მონაწილეობის მიღების შესახებ. ორი დღის განმავლობაში ზღვა ინფორმაცია მივიღე და დღეს უკვე ეჭვიც არ მეპარება, რომ ჩვენი ქვეყანაც შეუერთდება ამ დიდ ოჯახს. სემინარზე იმ ქვეყნების ისტორიაც გაგვაცნეს, რომლებიც უფრო რთულ სიტუაციაში იყვნენ, მაგრამ გადალახეს დაბრკოლებები. ამიტომ უფრო დიდი იმედი გამიჩნდა, რომ მოვესწრები ჩვენი ქვეყნის შესვლას ევროკავშირისა და ნატოს შემადგენლობაში" - ამბობს ნათელა ვაზაგაშვილი.
კონფლიქტის ზონაში მცხოვრები მასწავლებელი განმარტავს, რომ სოციალური პირობებისა და ნოსტალგიის წყალობით, სოფელში ძველ, საბჭოთა დროს ისევ მისტირიან და ახალი თაობისთვის ზუსტი ინფორმაციის მიწოდება ამ კუთხითაც ორმაგად მნიშვნელოვანია.
,,სემინარზე ყველა გამომსვლელს ყურადღებით ვუსმენდი, აბსოლუტურად ყველაფერი ჩავიწერე, რასაც საუბრობდნენ. ერთი დიდი სავსე რვეულით ვბრუნდები სოფელში და უკვე დავგეგმე, მოსწავლეებს და კოლეგებს რა სახით შეიძლება გავუზიარო მიღებული ცოდნა. არ მინდა, რომ სოფელში უფროსი თაობის წინააღმდეგ გამოვიდე, როგორც კომუნისტურ რეჟიმში გაზრდილი პიროვნება, მაგრამ სახეზეა მისი უარყოფითი შედეგებიც. ქვეყნის მშვიდობისა და უსაფრთხოების გარანტია მომავალი თაობის ხელშია. მინდა, ახალგაზრდების სწორი აზროვნების ჩამოყალიბებაში საკუთარი წვლილი შევიტანო“ - გვითხრა მან.
მეჯვრსხევიდან მასთან ერთად აღნიშნულ სემინარს კიდევ ერთი პედაგოგი ესწრებოდა. ნათელა ვაზაგაშვილი მეჯვრისხევის სკოლაში პედაგოგებისა და მასწავლებლებისთვის შეხვედრის მოწყობას სწორედ მასთან ერთად გეგმავს. ინფორმაციით სავსე რვეული, სპეციალურად სკოლისთვის შექმნა, რომელიც როგორც თავად განმარტავს, სხვადასხვა კონკურსში მონაწილეობის დროს, მოსწავლეებსაც გამოადგებათ.
,,ჩემი მოსწავლეები კონკურსებში ხშირად მონაწილეობენ, სხვათა შორის სულ ახლახანს ჩემი მოსწავლის ესემ გაიმარჯვა. ეს ჩემთვის უფრო მეტი სტიმულის მომცემია. სადაც პედაგოგებისთვის რაიმე ტარდება, ყველგან მინდა ჩავერთო და აქტიური მონაწილე ვიყო, ისევ მოსწავლეების სასიკეთოდ“ - ამბობს პედაგოგი გამყოფი ხაზის მიმდებარე სოფლიდან.



ამავე კატეგორიაში

(8 მაისი, 2025) "ვისოლის" უპრეცედენტო გათამაშებაში პირველი წყვილი
ავტომობილი

ბათუმის საქალაქო სასმართლოში ნეტგაზეთისა და ბათუმელების
დამფუძნებლის,

ასე გამოიყურება ის საბავშვო ბაღები, რომლის რეაბილიტაციისთვის
კომპანია

ჩვენ, ჟურნალისტები, რედაქტორები, მედიის პროფესიონალები და პრესის
თავისუფლების მხარდამჭერები საქართველოდან,

ვიდეომასალის მიხედვით, ვახო ფიცხელაურს უკავშირდება პიროვნება, რომელიც
ვიდეორეპორტაჟი
რკინიგზის დეპარტამენტი ფაქტს დაკვამლიანებას უწოდებს.
ოთხი წელია, რაც სოფელში ჩამოვედი. დედაჩემი იყო ავად, უკვე 92 წლის
ასაკს იყო მიღწეული.
"ორმა ოჯახმა შევინახეთ ეს სოფელი… კვამლი რომ ამოდის ოჯახიდან,
მიხარია,
გასული თვის პოპულარული სიახლეები
საინფორმაციო პორტალი მხარდაჭერილია ევროკავშირის (EU) და კონრად ადენაუერის ფონდის (KAS) მიერ, პროექტის "იმოქმედე საქართველოსთვის" ფარგლებში. საინფორმაციო მასალების შინაარსზე სრულად პასუხისმგებელია Qartli.ge და შესაძლოა, რომ იგი არ გამოხატავდეს დონორების შეხედულებებს.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.


ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები