რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
შავშვების სკოლის ერთ კლასში ფიზიკა-ქიმია 10-მა მოსწავლემ ვერ ჩააბარა
გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ შავშვების საჯარო სკოლაში 10-მა
მოსწავლემ ქიმიისა და ფიზიკის საგნებში გამოცდები ვერ ჩააბარა. ამის
მიზეზად სკოლის დირექტორი მარინა მჭედლიძე გაცდენებს ასახელებს.
მისი თქმით, გამოცდები ვერ ჩააბარეს როგორც შავშვებში, ასევე, მეზობელ სოფლებში მცხოვრებმა მოსწავლეებმა. ესენი არიან წითელუბნელი, დევნილთა დასახლებაში მცხოვრები და ნაწრეტელი ბავშვები. კლასში, სადაც 10 მოსწავლე ქიმია-ფიზიკაში ჩაიჭრა, 22 მოსწავლეა.
,,მიუხედავად იმისა, რომ სკოლას ავტობუსი ემსახურება, ძალიან ხშირია ამ ბავშვებისგან სკოლის გაცდენის ფაქტები. ამის თაობაზე, საქმის კურსში არაერთხელ ჩავაყანეთ მშობლები, თუმცა რეაგირება არ მომხდარა მათი მხრიდან," - გვეუბნება სკოლის დირექტორი მარინა მჭედლიძე. იგი განმარტავს, რომ აკადემიური მოსწრების დაბალი მაჩვენებელი განსაკუთრებით ფიზიკასა და ქიმიაში აისახა.
,,ეს ისეთი საგნებია, რაზეც პედაგოგის გარეშე სწავლა შეუძლებელია. თუ ბავშვმა სკოლაში არ იარა, ვერ აითვისებს ამ საგანს" - განმარტავს იგი. სკოლის დირექტორი იმასაც ამბობს, რომ ხშირი გაცდენების გამო, წინა მე-10 კლასის სამი მოსწავლე კლასში ჩარჩა.
შავშვების სკოლაში, როგორც ზემოთ აღვნიშნე, რამდენიმე დასახლებიდან დადიან: დევნილთა დასახლება, წითელუბანი, ნაწრეტი, ნადარბაზევი, საკუთრივ შავშვები. სკოლას ერთი ავტობუსი ემსახურება.
ზამთრის პერიოდში მოსწავლეების მდგომარეობის შესახებ რეპორტაჟი შიდა ქართლის საინფორმაციო ცენტრმა ჯერ კიდევ 2017 წლის დასაწყისში მოამზადა.
მისი თქმით, გამოცდები ვერ ჩააბარეს როგორც შავშვებში, ასევე, მეზობელ სოფლებში მცხოვრებმა მოსწავლეებმა. ესენი არიან წითელუბნელი, დევნილთა დასახლებაში მცხოვრები და ნაწრეტელი ბავშვები. კლასში, სადაც 10 მოსწავლე ქიმია-ფიზიკაში ჩაიჭრა, 22 მოსწავლეა.
,,მიუხედავად იმისა, რომ სკოლას ავტობუსი ემსახურება, ძალიან ხშირია ამ ბავშვებისგან სკოლის გაცდენის ფაქტები. ამის თაობაზე, საქმის კურსში არაერთხელ ჩავაყანეთ მშობლები, თუმცა რეაგირება არ მომხდარა მათი მხრიდან," - გვეუბნება სკოლის დირექტორი მარინა მჭედლიძე. იგი განმარტავს, რომ აკადემიური მოსწრების დაბალი მაჩვენებელი განსაკუთრებით ფიზიკასა და ქიმიაში აისახა.
,,ეს ისეთი საგნებია, რაზეც პედაგოგის გარეშე სწავლა შეუძლებელია. თუ ბავშვმა სკოლაში არ იარა, ვერ აითვისებს ამ საგანს" - განმარტავს იგი. სკოლის დირექტორი იმასაც ამბობს, რომ ხშირი გაცდენების გამო, წინა მე-10 კლასის სამი მოსწავლე კლასში ჩარჩა.
შავშვების სკოლაში, როგორც ზემოთ აღვნიშნე, რამდენიმე დასახლებიდან დადიან: დევნილთა დასახლება, წითელუბანი, ნაწრეტი, ნადარბაზევი, საკუთრივ შავშვები. სკოლას ერთი ავტობუსი ემსახურება.
ზამთრის პერიოდში მოსწავლეების მდგომარეობის შესახებ რეპორტაჟი შიდა ქართლის საინფორმაციო ცენტრმა ჯერ კიდევ 2017 წლის დასაწყისში მოამზადა.
ამავე კატეგორიაში

ჩვენ, ჟურნალისტები, რედაქტორები, მედიის პროფესიონალები და პრესის
თავისუფლების მხარდამჭერები საქართველოდან,

ვიდეომასალის მიხედვით, ვახო ფიცხელაურს უკავშირდება პიროვნება, რომელიც

კვლევა მსოფლიო პრესის თავისუფლების დღესთან დაკავშირებით

სასახლე წიფლოვანა-ტყემლოვანის გზის მონაკვეთზე, სოფელ კოდმანის ასახვევთან შეგხვდებათ.

ამის შესახებ ინფორმაციას ადგილობრივი სააგენტო ,,რესი'' ავრცელებს.
ვიდეორეპორტაჟი
რკინიგზის დეპარტამენტი ფაქტს დაკვამლიანებას უწოდებს.
ოთხი წელია, რაც სოფელში ჩამოვედი. დედაჩემი იყო ავად, უკვე 92 წლის
ასაკს იყო მიღწეული.
"ორმა ოჯახმა შევინახეთ ეს სოფელი… კვამლი რომ ამოდის ოჯახიდან,
მიხარია,
გასული თვის პოპულარული სიახლეები

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.


ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები