Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ქვეშელი პედაგოგი კონკურსის ხუთეულში აშშ-ს ელჩის მოვალეობის შემსრულებელმა წარადგინა
„მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს“ კონკურსის 5 ფინალისტი გამოვლინდა.

ფილანლისტებს შორის მოხვდა საოკუპაციო ხაზთან მდებარე სოფელ ქვეშის საჯარო სკოლის პედაგოგი ნათია კურტანიძე, რომელიც საზოგადოებას სპეციალურად მომზადებულ ვიდეორგოლში ამერიკის შეერთებული შტატების ელჩის მოვალეობის შემსრულებელმა გააცნო.

„დღეს პატივი მაქვს წარმოგიდგინოთ 2019 წლის ეროვნული ჯილდოს ერთ-ერთი ფინალისტი ნათია კურტანიძე. ნათია დაწყებითი საფეხურის პედაგოგია, საოკუპაციო ხაზის მიმდებარე სოფელ ქვეშში. მიუხედავად რთული პირობებისა, იგი 20 წელზე მეტია თავდაუზოგავად ასწავლის. მისი მოსწავლეების წარმატებებიც არ აყოვნებს. ჩემი გულითადი მილოცვა ნათიას და საქართველოში ყველა მასწავლებელს,“ - ამბობს ელიზაბედ რუთი.

ცნობისთვის, წელს მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს შესარჩევ კონკურსში 127 მასწავლებელი ჩაერთო, მათგან 5 ფინალისტი სფეროსა და საზოგადოების წარმომადგენლებით დაკომპლექტებულმა ჟიურიმ შეარჩია.

5 ფინალისტიდან ერთი, ზუსტად ერთ თვეში, 5 ოქტომბერს მასწავლებლის მსოფლიო დღეს, მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს მფლობელი გახდება.



Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.