Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
ერთი სკოლიდან 2 პედაგოგი ,,საუკეთესო მასწავლებელის" ფინალისტი გახდა
გორის მე-12 სკოლიდან წარდგენილი ორი პედაგოგი, ,,საუკეთესო
მასწავლებლების" კონკურსის ფინალში მოხვდნენ. ამის შესახებ შიდა
ქართლის საინფორმაციო ცენტრს სკოლის დირექტორმა რუსუდან ლომიძემ
განუცხადა.
მისი თქმით, ფინალისტები ისტორიისა და სამოქალაქო განათლების პედაგოგი ლელა წურწუმია და გეოგრაფიის პედაგოგი მარიკა ვართუმაშვილი გახდნენ.
კონკურსს მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ატარებს, რომელიც მასწავლებლის პროფესიის პოპულარიზაციის, პრესტიჟის ზრდის, წარმატებული პედაგოგიური პრაქტიკის გამოვლენისა და საზოგადოებისათვის საუკეთესო მასწავლებელთა წარდგენის მიზნით გამოცხადდა.
მისი თქმით, ფინალისტები ისტორიისა და სამოქალაქო განათლების პედაგოგი ლელა წურწუმია და გეოგრაფიის პედაგოგი მარიკა ვართუმაშვილი გახდნენ.
კონკურსს მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ატარებს, რომელიც მასწავლებლის პროფესიის პოპულარიზაციის, პრესტიჟის ზრდის, წარმატებული პედაგოგიური პრაქტიკის გამოვლენისა და საზოგადოებისათვის საუკეთესო მასწავლებელთა წარდგენის მიზნით გამოცხადდა.
Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |








