Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
გორის მე-12 საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ევროკავშირის შესახებ ,,ფორტ-ბოიარდი" გორის ციხეზე ითამაშეს
ქალაქ გორის მე-12 საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა გორის ციხეზე
ფორტ-ბოიარდი ითამაშეს.
პროექტი ევროკავშირის შესახებ სკოლაში მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენებას უკავშირდება.
მისი ავტორი, პედაგოგი ლელა წურწუმია ამბობს, რომ ამ ახალი, ინოვაციური მეთოდით, მოსწავლეებს, ევროკავშირის ისტორიის, ღირებულებების და სისტემის შესახებ მიღებული თეორიული ცოდნა უკეთ ამახსოვრდებათ.
ამავე სკოლის პედაგოგის, ალა სამანიანის განცხადებით, თამაშის შესახებ სპეციალური ვიდეორგოლი მომზადდება„. ვიდეორგოლი სხვა დაინტერესებული პირებისთვის, თამაშით სწავლების პრინციპის შესახებ, სახელმძღვანელოს სახით გამოქვეყნდება.
მისი აზრით, ნებისმიერი საჯარო სკოლისთვის ასეთი ტიპის ღონისძიებების ჩატარება დიდ რესურს მოითხოვს, თუმცა, შემაჯამებელი აქტივობისთვის პროექტი მნიშვნელოვანი და მისაბაძია.
პროექტში 22 მოსწავლე მონაწილეობდა, რომლებიც, თავდაპირველად, სკოლაში აქტივობების მიხედვით, შეირჩნენ.
მათ 9 დავალება უნდა შეესრულებინათ. თითო დავალების შესრულების შემდეგ მოიპოვებდნენ ერთ მიმანიშნებელ სიტყვას.
მიმანიშნებელი სიტყვებით უნდა გამოეცნოთ საკვანძო სიტყვა. ამ შემთხვევაში მთავარი საკვანძო სიტყვა, რომელიც უნდა გამოეცნოთ, იყო - ,,პარტნიორობა" - ევროკავშირის ქვეყნების ურთიერთობის ერთერთი მთავარი პრინციპი.
მის გამოსაცნობად მოსწავლეებმა სხვადასხვა სირთულის დავალების შესრულების თუ კითხვებზე პასუხების გაცემით, მოიპოვეს შემდეგი მიმანიშნებელი სიტყვები - ევროკავშირი, ერთიანობა, კომუნიციკაცია... კითხვები კი, ასეთი შინაარსის იყო - როდის დაარსდა ევროკავშირში? დაასახელეთ ბოლო 6 ქვეყანა, რომელიც ევროკავშირს შეუერთდა; რა მითები და რეალობა არსებობს ევროკავშირის შესახებ და ა.შ.
მოსწავლეებმა სირთულეებიც გადალახეს და კითხვებზე პასუხიც გასცეს. მოიპოვეს მიმანიშნებელი სიტყვები და საკვანძო სიტყვაც გამოიცნეს. მათ ბონუს ქულაც გამოიყენეს. ბრძენკაცთან ერთი მოსწავლე საკვანძო სიტყვის პირველი ასობგერის გამოსაცნობად გაგზავნეს.
საკვანძო სიტყვა თამაშის ბოლოს სპეციალურად მომზადებულ დაფაზე გამოსახეს. საკვანძო სიტყვა 11 ასობგერიანი აღმოჩნდა. გუნდში კი, 13 წევრი იყო.
დავალების ვერ შესრულების შემთხვევაში, გუნდი კარგავდა წევრებს, რომლებიც დილეგში იკეტებოდნენ. მათ გათავისუფლებას კი, ცალკე დავალების შესრულებულა ჭირდებოდა. იმ შემთხვევაში თუ გუნდში 11 წევრზე ნაკლები დარჩებოდა, საკვანძო სიტყვას დაფაზე ფეხზე დგომით ვერ გამოსახავდნენ, რადგან არ ეყოლებოდათ იმდენი წევრი, რამდენი ასობგერაც საკვანძო სიტყვას ჭირდებოდა.
ამიტომ, გუნდის ერთერთი მთავარი მიზანი იყო დავალება წარმატებით შეესრულებინათ, რომლის წუთებსაც ქვიშის საათი აკონტროლებდა. ერთიანობა შეენარჩუნებინათ და წევრები არ დაეკარგათ.
პროექტის პრეზენტაცია უახლოეს დღეებში მოეწყობა. თითქმის ერთსაათიანი თამაშის ვიდეორგოლიც პრეზენტაციის დროს იქნება ნაჩვენები.
აქტივობა განხორციელებულია საქართველოს სტრატეგიული კვლევების ინსტიტუტის პროექტის „საქართველოს ევროინტეგრაცია: მასწავლებლების როლი ახალგაზრდების ცნობიერების ამაღლებაში“ - ფარგლებში, ლიტვის საელჩოს მხარდაჭერით და მიზნად ისახავს სკოლის მასწავლებლების და ახალგაზრდების ცნობიერების ამაღლებას საქართველოს ევროინტეგრაციის პროცესთან დაკავშირებით.
პროექტი ევროკავშირის შესახებ სკოლაში მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენებას უკავშირდება.
მისი ავტორი, პედაგოგი ლელა წურწუმია ამბობს, რომ ამ ახალი, ინოვაციური მეთოდით, მოსწავლეებს, ევროკავშირის ისტორიის, ღირებულებების და სისტემის შესახებ მიღებული თეორიული ცოდნა უკეთ ამახსოვრდებათ.
ამავე სკოლის პედაგოგის, ალა სამანიანის განცხადებით, თამაშის შესახებ სპეციალური ვიდეორგოლი მომზადდება„. ვიდეორგოლი სხვა დაინტერესებული პირებისთვის, თამაშით სწავლების პრინციპის შესახებ, სახელმძღვანელოს სახით გამოქვეყნდება.
მისი აზრით, ნებისმიერი საჯარო სკოლისთვის ასეთი ტიპის ღონისძიებების ჩატარება დიდ რესურს მოითხოვს, თუმცა, შემაჯამებელი აქტივობისთვის პროექტი მნიშვნელოვანი და მისაბაძია.
პროექტში 22 მოსწავლე მონაწილეობდა, რომლებიც, თავდაპირველად, სკოლაში აქტივობების მიხედვით, შეირჩნენ.
მათ 9 დავალება უნდა შეესრულებინათ. თითო დავალების შესრულების შემდეგ მოიპოვებდნენ ერთ მიმანიშნებელ სიტყვას.
მიმანიშნებელი სიტყვებით უნდა გამოეცნოთ საკვანძო სიტყვა. ამ შემთხვევაში მთავარი საკვანძო სიტყვა, რომელიც უნდა გამოეცნოთ, იყო - ,,პარტნიორობა" - ევროკავშირის ქვეყნების ურთიერთობის ერთერთი მთავარი პრინციპი.
მის გამოსაცნობად მოსწავლეებმა სხვადასხვა სირთულის დავალების შესრულების თუ კითხვებზე პასუხების გაცემით, მოიპოვეს შემდეგი მიმანიშნებელი სიტყვები - ევროკავშირი, ერთიანობა, კომუნიციკაცია... კითხვები კი, ასეთი შინაარსის იყო - როდის დაარსდა ევროკავშირში? დაასახელეთ ბოლო 6 ქვეყანა, რომელიც ევროკავშირს შეუერთდა; რა მითები და რეალობა არსებობს ევროკავშირის შესახებ და ა.შ.
მოსწავლეებმა სირთულეებიც გადალახეს და კითხვებზე პასუხიც გასცეს. მოიპოვეს მიმანიშნებელი სიტყვები და საკვანძო სიტყვაც გამოიცნეს. მათ ბონუს ქულაც გამოიყენეს. ბრძენკაცთან ერთი მოსწავლე საკვანძო სიტყვის პირველი ასობგერის გამოსაცნობად გაგზავნეს.
საკვანძო სიტყვა თამაშის ბოლოს სპეციალურად მომზადებულ დაფაზე გამოსახეს. საკვანძო სიტყვა 11 ასობგერიანი აღმოჩნდა. გუნდში კი, 13 წევრი იყო.
დავალების ვერ შესრულების შემთხვევაში, გუნდი კარგავდა წევრებს, რომლებიც დილეგში იკეტებოდნენ. მათ გათავისუფლებას კი, ცალკე დავალების შესრულებულა ჭირდებოდა. იმ შემთხვევაში თუ გუნდში 11 წევრზე ნაკლები დარჩებოდა, საკვანძო სიტყვას დაფაზე ფეხზე დგომით ვერ გამოსახავდნენ, რადგან არ ეყოლებოდათ იმდენი წევრი, რამდენი ასობგერაც საკვანძო სიტყვას ჭირდებოდა.
ამიტომ, გუნდის ერთერთი მთავარი მიზანი იყო დავალება წარმატებით შეესრულებინათ, რომლის წუთებსაც ქვიშის საათი აკონტროლებდა. ერთიანობა შეენარჩუნებინათ და წევრები არ დაეკარგათ.
პროექტის პრეზენტაცია უახლოეს დღეებში მოეწყობა. თითქმის ერთსაათიანი თამაშის ვიდეორგოლიც პრეზენტაციის დროს იქნება ნაჩვენები.
აქტივობა განხორციელებულია საქართველოს სტრატეგიული კვლევების ინსტიტუტის პროექტის „საქართველოს ევროინტეგრაცია: მასწავლებლების როლი ახალგაზრდების ცნობიერების ამაღლებაში“ - ფარგლებში, ლიტვის საელჩოს მხარდაჭერით და მიზნად ისახავს სკოლის მასწავლებლების და ახალგაზრდების ცნობიერების ამაღლებას საქართველოს ევროინტეგრაციის პროცესთან დაკავშირებით.
Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |






































