Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
კასპის საქალაქო ბიბლიოთეკაში საბავშვო დილა ,,ოდა დედა ენას" ჩატარდა
კასპის მესამე საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ,,დედა ენის" საპატივსაცემოდ ღონისძიება გამართეს.

ამის შესახებ შიდა ქართლის საინფორმაციო ცენტრს გამგეობის პრეს-სამსახურიდან აცნობეს.

პრეს-სამსახურის წარმომადგენლის ცნობით, საბავშვო დილა ,,ოდა დედა ენას" ბიბლიოთეკების გაერთიანების საქალაქო ბიბლიოთეკაში 21 თებერვალს ჩატარდა.

ღონისძიებაში მონაწილეობდნენ კასპის N 3 საჯარო სკოლის მოსწავლეები: მარიამ ქებაძე, მარიამ გაგაძე, ნინო სისაური, მაკა ილურიძე, სოფიკო პაპიაშვილი, მარიამ კოტიაშვილი, გიორგი მელაძე, მარიამ ნაცვალაშვილი, თამუნა წინამძღვრიშვილი, ლაშა პაპაშვილი, მარიამ მერებაშვილი, თამარ ხორგუაშვილი, მარიამ ჟივიძე, ლუკა კოტიაშვილი, ლუკა შერმადინი, თამარ გოგიაშვილი, ნანა ილურიძე, სალომე ნონიაშვილი, ნატალია ბექაური, მარიამ ქაწაშვილი, ლალი ბატკუაშვილი;

ღონისძიების ორგანიზატორი გახლდათ საქალაქო ბიბლიოთეკის სპეციალისტი მაია ქესაური; ბავშვებთან იმუშავა კასპის N 3 საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგმა ნანა იაშვილმა.
Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.