Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
საზოგადოება „ბილიკში“ მედია და კითხვის კლუბი განახლდა
საზოგადოება „ბილიკში“ მედია და კითხვის კლუბი განახლდა. ორგანიზაციის წარმომადგენლების ცნობით, კლუბში ახალგაზრდები, განსაკუთრებით, სკოლის მოსწავლეები მედიის კუთხით სხვადასხვა აქტივობებს გააგრძელებენ.

კლუბმა ერთთვიანი აქტიური მუშაობის შედეგად განახორციელა სხვადასხვა აქტივობები. კითხვის კლუბის ფარგლებში მონაწილეებმა წაიკითხეს ქართველი მწერლების ნაწარმოებები და განიხილის ის პრობლემები, რაც ამ ნაწარმოებებშია ასახული.

მედია კლუბის ფარგლებში კი მოსწავლეებისთვის რეგულარულად ტარდებოდა ტრენინგები, რომელიც მოიცავდა შემდეგ თემებს: რა არის მედია და სოციალური მედია? რა არის რეკლამა და რა გავლენა აქვს მას საზოგადოებაზე, ბავშვთა უფლებები.

ტრენინგის განმავლობაში მონაწილეებმა მოამზადეს პრეზენტაციები და საკუთარი აზრი გაუზიარეს ერთმანეთს. განხორციელდა გარე აქტივობა, სადაც მედია კლუბის წევრებმა გადაიღეს მოკლემეტრაჟიანი ფილმი ბავშვთა უფლებებზე.




Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.