Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
ნიგოზას, შავშვების, წითელუბნისა და არეშფერანის მოსწავლეებმა ოსური ენის დღე აღნიშნეს
ქართულ-ოსური სოფლებიდან, ოსური ენის დღის აღსანიშნავად, სამხრეთ ოსეთის ადმინისტრაციის ოფისში, თბილისში შეიკრიბნენ. ნიგოზას, შავშვების, წითელუბნის, კოდას და არეშფერანის საჯარო სკოლების მოსწავლეებმა ლიტერატურულ კონკურსში მიიღეს მონაწილეობა.

კონკურსი ჩატარდა შემდეგ სექციებში: მხატვრული კითხვა; კარნახით წერა (ოსური ტექსტი); ოსურ ენაზე დაწერილი მხატვრული ნაწარმოები (მოთხრობა, ლექსი, ნოველა და სხვ.); მოკლე ტექსტის თარგმნა (ქართულიდან – ოსურად, ან – პირიქით); ცეკვა, სიმღერა.

კონკურსში მონაწილეები და გამარჯვებულები დაჯილდოვდნენ სამახსოვრო საჩუქრებითა და სიგელებით.

დიმიტრი სანაკოევის ადმინისტრაციასთან ერთად ერთობლივი ღონისძიებების ინიციატორი ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ქართულ-ოსურ ურთიერთობათა სამეცნიერო-კვლევითი ცენტრი იყო.


იხ. ამავე თემაზე:

ოსური ენის გაკვეთილი ნიგოზას საჯარო სკოლაში

Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.