Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
ერგნეთში მოსწავლეთა რაოდენობა 10 წლის წინანდელ მონაცემს მიუახლოვდა
წელს, ერგნეთის საჯარო სკოლა 14-მა მოსწავლემ დაამთავრა. ბოლო ზარზე კურსდამთავრებულებს გორის უნივერსიტეტთან არსებულმა მუსიკალურმა ბენდმა და სტუდია ,,იბერიას" მომღერლებმა მიულოცეს.

სკოლის დირექტორის, მედეა ტრამაკიძის განცხადებით, ასეთი ზეიმი, ბოლო 10 წლის განმავლობაში, სკოლის ეზოში არ გამართულა.

2008 წლის აგვისტოს ომიდან 10 წელი გავიდა. ომამადე, სკოლაში 70 მოსწავლე ირიცხებოდა. ათი წლის შემდეგ, ყოველწლიური ზრდის გამო, მოსწავლეთა რაოდენობამ 67-ს მიაღწია.

2008 წლის ომის შედეგად სასწავლებელი დაზიანდა. იქ რუს სამხედროებს შტაბი ჰქონდათ განთავსებული. მთლიანად განადგურდა ინფრასტრუქტურა. სკოლის აღდგენა ომის დამთავრებიდან, რამდენიმე დღეში დაიწყო.

,,ომის შემდეგ სკოლა გავხსენით 2008 წლის 23 დეკემბერს. იმ წელს სულ 23 მოსწავლე გვყავდა სკოლაში. წელს კი, - 67 მოსწავლე. წარმოიდგინეთ, რას ნიშნავს ეს ჩვენთვის, როდესაც გავიხსენებთ, რომ ამ პატარა სოფელში ომამდე 70 მოსწავლე გვყავდა." - აცხადებს მედეა ტრამაკიძე. 

Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.