Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
ახალი სასწავლო წლიდან მანდატურები მოსწავლეებს მეტალოდეტექტორით შეამოწმებენ
ზოგადი განათლების შესახებ კანონში ცვლილებების შეტანის თანახმად, 2018 წლის 15 სექტემბრიდან შემოდის ტერმინი ,,უკონტაქტო ზედაპირული დათვალიერება“, რაც გულისხმობს იმავე სქესის მანდატურს, რომელიც მოსწავლეს სკოლაში შესვლის დროს შეამოწმებს.

განათლების სამინისტროს ინფორმაციით, ცვლილება სკოლაში უსაფრთხოების და საზოგადოებრივი წესრიგის დაცვას ემსახურება.

სიახლეა ისიც, რომ ახალი სასწავლო წლიდან დაწყებითი გაკვეთილების ხანგძლივობა 5 წუთით მცირდება. საჯარო სკოლაში მე-3-დან მე-12 კლასის ჩათვლით  გაკვეთილის დრო 45 წუთით განისაზღვრება. პირველ კლასში გაკვეთილის ხანგძლივობა 35 წუთი იქნება, ხოლო მე-2 კლასში 40.

ახალი სასწავლო წლიდან დაინერგება შინაარსობრივად, ვიზუალურად და ტექნიკურად გაუმჯობესებული, განახლებული დაბეჭდილი წიგნები და რვეულები. გასულ წლებთან შედარებით გაუმჯობესებულია ქაღალდისა და საღებავის უვნებლობის ხარისხიც. საბეჭდი ქაღალდი გამოირჩევა სიმსუბუქითა და გამძლეობით.

Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.