Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
ამერიკის უნივერსიტეტის სკოლის მოსწავლეებმა საკუთარი ნახატები გამოფინეს
ამერიკის უნივერსიტეტის სკოლაში მოსწავლეებმა გამოფენა მოაწყეს. მოსწავლეებმა საკუთარი ნახატები სასწავლებელში სტუმრად მყოფ დამთვალიერებლებს უჩვენეს.
ხელოვნების სექციას პედაგოგი თამარ მურადაშვილი უძღვება.

ნიცა სიქტურაშვილმა ნატურმორტი წარმოადგინა.

,,მინდოდა ისეთი რამე შემექმნა, რაც უფრო რეალური იქნებოდა. ყვავილებიც ნატურმორტად ჩავთვალე, რადგან მას ვუყურებდი და ისე დავხატე. ხოლო რაც შეეხება ბუნებას, ის მე მოვიგონე“ - ამბობს ნიცა სიქტურაშვილი.

მარიამ მელანაშვილმა ყვავილები დრეკადი მავთულისგან და ბისერებისგან გააკეთა. ,,მე ხელნაკეთ ნივთებს ვაკეთებ. ბევრი ნამუშევარი მაქვს ბისერებისგან გაკეთებული. ასევე ვქარგავ კიდეც“ - ამბობს მარიამ მელანაშვილი.

თათია წკრიალაშვილმა პორტრეტები წარმოადგინა. ,,ხანდახან მამშვიდებს ხოლმე ეს ნახატები“ - ამბობს თათია წკრიალაშვილი.





Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.