Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
მზადება გორის სკოლებში პანდემიის პირობებში - ქართლის სტუდია


2020-2021 სასწავლო წლის დასაწყებად საქართველოს განათლების სამინისტრომ, ჯანდაცვის სამინისტროს რეგულაციების გათვალისწინებით სკოლებისათვის ახალი რეკომენდაციები შეიმუშავა. სასწავლო პროცესი 15 სექტემბერს საკლასო ოთახებში განახლდება თუმცა არ არის გამორიცხული დაინერგოს ე.წ. ჰიბრიდული მოდელიც, რაც გულისხმობს სასწავლო პროცესის, როგორც საკლასო ოთახებში ასევე დისტანციურად წარმართვას.

განათლების სამინისტრო სკოლებს საშუალებას მისცემს მისი სპეციფიკისა და ინფრასტრუქტურის გათვალისწინებით სასწავლო პროცესი ინდივიდუალურად აწარმოოს.

როგორ ემზადებიან სკოლები და ვინ გააკონტროლებს ჯანდაცვის სამინისტროს მიერ შემუშავებულ რეგულაციებს? როგორ დაიცავენ მოსწავლეები ერთმეტრიან დისტანცის საკლასო ოთახებსა და დერეფნებში. სად განათავსებენ შესაძლო რესპირატორული სიმპტომების მქონე მოსწავლეებს?

დღევანდელ გადაცემაში სტუმრად გორის რესურს ცენტრის ხელმძღვანელი ნანა ტერმაკოზაშვილი იმყოფება, რომელიც იმ რეკომენდაციებზე საუბრობს, რაც განათლების სამინისტროსგან ახლახანს მიიღო.


 


Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.