რედაქტორის რჩევით
ახალი ამბები
ფიცრისა და სამშენებლო მასალების ბარტერი მეუფის სახელით
შიდა ქართლის სატყეო სამმართველოში 5,5 მ3 მოცულობის ფიცარი ერთი
წელია დალუქული. მისი მძღოლი განმარტავს, რომ წიწვოვანი ხის მასალა,
მეუფე იობის მინდობილობით, თბილისში მიჰქონდა სამშენებლო მასალებზე
გადასაცვლელად. შემოსავლების სამსახურის წარმომადგენლების განარტებით,
მინდობილობა 2015 წელსაა გაცემული და ის უკვე გამოყენებულია, თანაც
9,9 მ3 მოცულობის ხე-ტყეზე.
,,ამდენად, მძღოლი შესაბამისი ნებართვის გარეშე ახდენდა ხე-ტყის ტრანსპორტირებას,“ - აღნიშნულია შემოსავლების სამსახურის ახსნა-განმარტებაში.
როგორც ირკვევა, შემოსავლების სამსახურის წარმომადგენლებმა ყურადღება მიაქციეს საგადასახადო სისტემაში ატვირთულ ზედნადებებს. პირველდ, მძღოლმა მიუთითა, რომ ფიცარი მიჰქონდ ხაშურის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქვიშხეთში. შემდეგ ზედნადები დააკორექტურა და დანიშნულების ადგილად თბილისი მიუთითა. მასალა, თბილისის ნაცვლად კი, გორში აღმოჩნდა. მძღოლმა განაცხადა, რომ მოხდა ტექნიკური შეცდომა და დანიშნულების ადგილად გორი უნდა ყოფილიყო მითითებული.
გადამზიდავმა ახსნა-განმარტებებში მიუთითა, რომ ფიცრები უნდა გადაეცვალა სამშენებლო მასალებში.
გარემოსდაცვითი ზედამხედველობის დეპარტამენტის თანამშრომლებმა ავტომობილი დალუქეს და გადაიყვანეს შიდა ქართლის სატყეო სამმართველოში. ახსნა-განმარტება ჩამოართვეს მძღოლს, რომელმაც განმარტა, რომ აღნიშნული ხის მასალა ეკუთვნოდა საპატრიარქოს და იყო სოციალური ჭრების საფუძველზე მოპოვებული.
როგორც ზემოთ აღვნიშნეთ, მძღოლმა წარადგინა მროველ-ურბნელ მიტროპოლიტ იობის, 2015 წლის 15 დეკემბრის №9 მინდობილობა და საპატრიარქოს სახელზე გაცემული ხე-ტყის წარმოშობის ორი დოკუმენტი.
,,ზემოთ ხსენებული ხე-ტყის წარმოშობის დოკუმენტები გაცემულია საქართველოს საპატრიარქოს სახელზე და მოპოვებული მრგვალი ხე-ტყის ჯამური მოცულობა შეადგენს 9,29 მ3. შემოსავლების სამსახურის საინფორმაციო სისტემის მონაცემებზე დაყრდნობით ირკვევა, რომ ზემოთ აღნიშნული ხე-ტყის წარმოშობის დოკუმენტები, სხვა ხე-ტყის წარმოშობის დოკუმენტებთან ერთად უკვე გამოყენებულია ხე-ტყის შიდა გადაზიდვისა და სხვა პირის მიმართ გაწერილ ზედნადებში.“ - აღნიშნულია შემოსავლების სამსახურის წერილობით დოკუმენტში.
მძღოლმა შემოსასვლების სამსახურის თანამშრომლებს გორის სასამართლოში უჩივლა. მოითხოვა დაკისრებული ჯარიმის ბათილად ცნობა და ხე-ტყის დაბრუნება. სასამართლომ გადაზიდავის მოთხოვნა ნაწილობრივ დააკმაყოფილა, ოღონდ მასალა გადამზიდავს არ დაუბრუნა. სასაართლომ მიიჩნია, რომ შემოსავლების სამსახურს საკითხი ბოლომდე უნდა გაარკვიოს:
კერძოდ, სასამართლომ საქართველოს შემოსავლების სამსახურს დაავალა ორი საკითხის გარკვევა: 1. იყო თუ არა სამეწარმეო მიზანი კონკრეტული ხე-ტყის (მორის) პირველადი გადამუშავების პროდუქტების („დახერხილი წიწვოვანი ხის მასალა“ ) ტრანსპორტირებისას, რომელიც განხორციელდა სასაქონლო ზედნადების გარეშე და 2. იყო თუ არა მოპოვებული კონკრეტული ხე-ტყის მასალა სოციალური ჭრების შედეგად?!
,,ამდენად, მძღოლი შესაბამისი ნებართვის გარეშე ახდენდა ხე-ტყის ტრანსპორტირებას,“ - აღნიშნულია შემოსავლების სამსახურის ახსნა-განმარტებაში.
როგორც ირკვევა, შემოსავლების სამსახურის წარმომადგენლებმა ყურადღება მიაქციეს საგადასახადო სისტემაში ატვირთულ ზედნადებებს. პირველდ, მძღოლმა მიუთითა, რომ ფიცარი მიჰქონდ ხაშურის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქვიშხეთში. შემდეგ ზედნადები დააკორექტურა და დანიშნულების ადგილად თბილისი მიუთითა. მასალა, თბილისის ნაცვლად კი, გორში აღმოჩნდა. მძღოლმა განაცხადა, რომ მოხდა ტექნიკური შეცდომა და დანიშნულების ადგილად გორი უნდა ყოფილიყო მითითებული.
გადამზიდავმა ახსნა-განმარტებებში მიუთითა, რომ ფიცრები უნდა გადაეცვალა სამშენებლო მასალებში.
გარემოსდაცვითი ზედამხედველობის დეპარტამენტის თანამშრომლებმა ავტომობილი დალუქეს და გადაიყვანეს შიდა ქართლის სატყეო სამმართველოში. ახსნა-განმარტება ჩამოართვეს მძღოლს, რომელმაც განმარტა, რომ აღნიშნული ხის მასალა ეკუთვნოდა საპატრიარქოს და იყო სოციალური ჭრების საფუძველზე მოპოვებული.
როგორც ზემოთ აღვნიშნეთ, მძღოლმა წარადგინა მროველ-ურბნელ მიტროპოლიტ იობის, 2015 წლის 15 დეკემბრის №9 მინდობილობა და საპატრიარქოს სახელზე გაცემული ხე-ტყის წარმოშობის ორი დოკუმენტი.
,,ზემოთ ხსენებული ხე-ტყის წარმოშობის დოკუმენტები გაცემულია საქართველოს საპატრიარქოს სახელზე და მოპოვებული მრგვალი ხე-ტყის ჯამური მოცულობა შეადგენს 9,29 მ3. შემოსავლების სამსახურის საინფორმაციო სისტემის მონაცემებზე დაყრდნობით ირკვევა, რომ ზემოთ აღნიშნული ხე-ტყის წარმოშობის დოკუმენტები, სხვა ხე-ტყის წარმოშობის დოკუმენტებთან ერთად უკვე გამოყენებულია ხე-ტყის შიდა გადაზიდვისა და სხვა პირის მიმართ გაწერილ ზედნადებში.“ - აღნიშნულია შემოსავლების სამსახურის წერილობით დოკუმენტში.
მძღოლმა შემოსასვლების სამსახურის თანამშრომლებს გორის სასამართლოში უჩივლა. მოითხოვა დაკისრებული ჯარიმის ბათილად ცნობა და ხე-ტყის დაბრუნება. სასამართლომ გადაზიდავის მოთხოვნა ნაწილობრივ დააკმაყოფილა, ოღონდ მასალა გადამზიდავს არ დაუბრუნა. სასაართლომ მიიჩნია, რომ შემოსავლების სამსახურს საკითხი ბოლომდე უნდა გაარკვიოს:
კერძოდ, სასამართლომ საქართველოს შემოსავლების სამსახურს დაავალა ორი საკითხის გარკვევა: 1. იყო თუ არა სამეწარმეო მიზანი კონკრეტული ხე-ტყის (მორის) პირველადი გადამუშავების პროდუქტების („დახერხილი წიწვოვანი ხის მასალა“ ) ტრანსპორტირებისას, რომელიც განხორციელდა სასაქონლო ზედნადების გარეშე და 2. იყო თუ არა მოპოვებული კონკრეტული ხე-ტყის მასალა სოციალური ჭრების შედეგად?!
ამავე კატეგორიაში

ჩვენ, ჟურნალისტები, რედაქტორები, მედიის პროფესიონალები და პრესის
თავისუფლების მხარდამჭერები საქართველოდან,

ვიდეომასალის მიხედვით, ვახო ფიცხელაურს უკავშირდება პიროვნება, რომელიც

კვლევა მსოფლიო პრესის თავისუფლების დღესთან დაკავშირებით

სასახლე წიფლოვანა-ტყემლოვანის გზის მონაკვეთზე, სოფელ კოდმანის ასახვევთან შეგხვდებათ.

ამის შესახებ ინფორმაციას ადგილობრივი სააგენტო ,,რესი'' ავრცელებს.
ვიდეორეპორტაჟი
რკინიგზის დეპარტამენტი ფაქტს დაკვამლიანებას უწოდებს.
ოთხი წელია, რაც სოფელში ჩამოვედი. დედაჩემი იყო ავად, უკვე 92 წლის
ასაკს იყო მიღწეული.
"ორმა ოჯახმა შევინახეთ ეს სოფელი… კვამლი რომ ამოდის ოჯახიდან,
მიხარია,
გასული თვის პოპულარული სიახლეები

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.


ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
სტატიის გამოყენების პირობები