Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ტურიზმის ადმინისტრაცია საზღვარზე საფერავს აღარ დაარიგებს
ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია საქართველოს საზღვარზე ღვინოს აღარ
დაარიგებს. ამის შესახებ გადაწყვეტილება ადმინისტრაციამ 26 ივნისს
მიიღო.
25 ივნისით დათარიღებული წერილობითი განცხადების მიხედვით, ღვინოები ლარსის გამშვებ პუნქტზე და თბილისის საერთაშორისო აეროპორტში უნდა დარიგებულიყო. საუბარია 500 000 ბოთლ საფერავზე.
,,ადმინისტრაციამ შეაფასა თბილისის საერთაშორისო აეროპორტში ასევე, ლარსის სასაზღვრო გამშვებ პუნქტში შემოსული/გასული ტურისტული ნაკადების რაოდენობა და კამპანიისთვის გეგმავს 300,000 ბოთლი 0,187 მ.ლ. და 200,000 ბოთლი 0,375 მ.ლ. წითელი ღვინის (საფერავი) შესყიდვას, სავარაუდო ღირებულებით 1, 630,000 (მილონ ექვსაოცდაათი ათასი) ლარი." - აღნიშნულია ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის განცხადებაში.
ადმინიტრაცია განმარტავს, რომ ეს აქცია, ხელს შეუწყობდა ღვინისა და სტუმართმოყვარეობის კულტურის ცნობადობის გაზრდას ასევე, კამპანიის ძირითადი გზავნილი იქნებოდა, რომ ქვეყანა გამოხატავს კეთილგანწყობას საერთაშორისო ვიზიტორების მიმართ, რაც თავის მხრივ დადებითად აისახება მათ განწყობაზე და სურვილს აღუძრავდა კვლავ დაეგეგმათ საქართველოში ვიზიტი.
25 ივნისით დათარიღებული წერილობითი განცხადების მიხედვით, ღვინოები ლარსის გამშვებ პუნქტზე და თბილისის საერთაშორისო აეროპორტში უნდა დარიგებულიყო. საუბარია 500 000 ბოთლ საფერავზე.
,,ადმინისტრაციამ შეაფასა თბილისის საერთაშორისო აეროპორტში ასევე, ლარსის სასაზღვრო გამშვებ პუნქტში შემოსული/გასული ტურისტული ნაკადების რაოდენობა და კამპანიისთვის გეგმავს 300,000 ბოთლი 0,187 მ.ლ. და 200,000 ბოთლი 0,375 მ.ლ. წითელი ღვინის (საფერავი) შესყიდვას, სავარაუდო ღირებულებით 1, 630,000 (მილონ ექვსაოცდაათი ათასი) ლარი." - აღნიშნულია ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის განცხადებაში.
ადმინიტრაცია განმარტავს, რომ ეს აქცია, ხელს შეუწყობდა ღვინისა და სტუმართმოყვარეობის კულტურის ცნობადობის გაზრდას ასევე, კამპანიის ძირითადი გზავნილი იქნებოდა, რომ ქვეყანა გამოხატავს კეთილგანწყობას საერთაშორისო ვიზიტორების მიმართ, რაც თავის მხრივ დადებითად აისახება მათ განწყობაზე და სურვილს აღუძრავდა კვლავ დაეგეგმათ საქართველოში ვიზიტი.
Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |








