Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
გორში საარჩევნო კანონმდებლობაში შესატან ცვლილებებზე მსჯელობენ
გორის დემოკრატიის სკოლაში, ამ წუთებში საჯარო დისკუსია მიმდინარეობს.
შეხვედრაზე საარჩევნო კანონმდებლობაში შესატან ცვლილებებზე
მსჯელობენ.
შეხვედრის მონაწილეები განიხილავენ თუ რა ნაკლოვანებები და უპირატესობები აქვს მხოლოდ პროპორციული საარჩევნო სისტემის მოდელს და რას ნიშნავს საარჩევნო ბარიერის გაუქმება საპარლამენტო არჩევნებისათვის.
დისკუსიაში პოლიტიკური პარტიების, არასამთავრობო სექტორის წარმომადგენლები და თემით დაინტერესებულ პირები არიან ჩართული.
ცნობსითვის, 20 დღის წინ, თბილისში დაწყებულ საპროტესტო მოძრაობის ერთ-ერთი მთავარ მოთხოვნას - 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნები ჩატარდეს მხოლოდ პროპორციული სისტემით, საქართველოს მმართველი პოლიტიკური პარტია “ქართულმა ოცნება” დათანხმდა და მზადყოფნა გამოთქვა, რომ გაუქმდეს არსებული შერეული მაჟორიტარული-პროპორციული სისტემა და უახლოესი საპარლამენტო არჩევნები მხოლოდ პროპორციული სისტემით ჩატარდეს, თუმცა, აქვს დათქმა - უნდა გაუქმდეს საარჩევნო ბარიერი.
შეხვედრის მონაწილეები განიხილავენ თუ რა ნაკლოვანებები და უპირატესობები აქვს მხოლოდ პროპორციული საარჩევნო სისტემის მოდელს და რას ნიშნავს საარჩევნო ბარიერის გაუქმება საპარლამენტო არჩევნებისათვის.
დისკუსიაში პოლიტიკური პარტიების, არასამთავრობო სექტორის წარმომადგენლები და თემით დაინტერესებულ პირები არიან ჩართული.
ცნობსითვის, 20 დღის წინ, თბილისში დაწყებულ საპროტესტო მოძრაობის ერთ-ერთი მთავარ მოთხოვნას - 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნები ჩატარდეს მხოლოდ პროპორციული სისტემით, საქართველოს მმართველი პოლიტიკური პარტია “ქართულმა ოცნება” დათანხმდა და მზადყოფნა გამოთქვა, რომ გაუქმდეს არსებული შერეული მაჟორიტარული-პროპორციული სისტემა და უახლოესი საპარლამენტო არჩევნები მხოლოდ პროპორციული სისტემით ჩატარდეს, თუმცა, აქვს დათქმა - უნდა გაუქმდეს საარჩევნო ბარიერი.
Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |








