Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
შიდა ქართლიდან ალექსი ქურდაძემ ქართულის გამოცდაში 69 ქულა აიღო
ხაშურელმა ალექს ქურდაძემ საქათველოს ეროვნულ გამოცდებზე, ქარული
ენისა და ლიტერატურაში 69 ქულა აიღო. მაქსიმალური კი, 70 ქულა იყო. ის
ხაშურის მერვე საჯარო სკოლაში სწავლობდა.
„60 ქულაზე მეტს ველოდი, მაგრამ ამდენს არა. ერთი ქულა გრამატიკაში დამაკლდა, მხატვრული ტექსტის ანალიზში. საერთო ჯამში გამოცდა რთული არ იყო, თუმცა მეშინოდა დროში რამდენად ჩავეტეოდი, თავიდან გადავიკითხე შეცდომები რომ არ დამეშვა. მინდა თავისუფალი ბიზნესის ადმინისტრირებას დავეულო ამისთვის დამატებით საგნად მათემატიკა მაქვს არჩეული. ქართულ ენაში პირველი ვარიანტი შემხვდა. დავწერე ესსე „მასმედიის როლი საზოგადოებრივი აზრის ფორმირებაში-საბჭოთა კავშირი და „ფეიკ“ ნიუსები“. რეპეტიტორთან მხოლოდ ერთი წელი ვემზადებოდი“ - უთხრა შიდა ქართლის საინფორმაციო ცენტრს ალექს ქურდაძემ.
მასთან ინტერვიუ ჯერ კიდევ 1 ივლისს ჩავწერეთ, როდესაც ალექსი გორის საგამოცდო ცენტრიდან გამოვიდა:
მეორე დავალება ,,ესსე“ იყო - მასმედიის გავლენა საზოგადოების განწყობაზე. არგუმენტირებული მსჯელობით უნდა დაგვეწერა, ვეთანხმებოდით თუ ან არ ვეთანხმებოდით. მე, ძირითადად, პარალელები გავავლე პროპაგანდაზე, და დავეთანხმე, რომ მედიას შეუძლია შეუცვალოს ადამიანების განწყობა და დააფორმიროს მათი აზრი.“ - გვითხრა ალექსი ქურდაძემ.
თუ როგორ იყენებდა საბჭოთა კავშირის პროპაგანდას, ამის თაობაზე ალექსი გვიყვება:
,,რომ საზღვარგარეთიდან არ შემოსულიყო ინფორმაცია; რომ დღევანდელი რუსეთი იყენებს ყალბ, ფეიკნიუსებს, რომ საზოგადოება დასავლეთის წინააღმდეგ განაწყოს“ - ამბობს ალექსი.
ქურდაძე რამდენიმე სასკოლო ოლიმპიადის გამარჯვებულია, მათ შორის „ალგორითმის“ სადაც ის საუკეთესო ათეულის წევრად დასახელდა. მე-8 სკოლის ყოფილი მოსწავლე ასევე 2017-2018 სასწავლო წლების ეტალონის გამარჯვებულია.
„60 ქულაზე მეტს ველოდი, მაგრამ ამდენს არა. ერთი ქულა გრამატიკაში დამაკლდა, მხატვრული ტექსტის ანალიზში. საერთო ჯამში გამოცდა რთული არ იყო, თუმცა მეშინოდა დროში რამდენად ჩავეტეოდი, თავიდან გადავიკითხე შეცდომები რომ არ დამეშვა. მინდა თავისუფალი ბიზნესის ადმინისტრირებას დავეულო ამისთვის დამატებით საგნად მათემატიკა მაქვს არჩეული. ქართულ ენაში პირველი ვარიანტი შემხვდა. დავწერე ესსე „მასმედიის როლი საზოგადოებრივი აზრის ფორმირებაში-საბჭოთა კავშირი და „ფეიკ“ ნიუსები“. რეპეტიტორთან მხოლოდ ერთი წელი ვემზადებოდი“ - უთხრა შიდა ქართლის საინფორმაციო ცენტრს ალექს ქურდაძემ.
მასთან ინტერვიუ ჯერ კიდევ 1 ივლისს ჩავწერეთ, როდესაც ალექსი გორის საგამოცდო ცენტრიდან გამოვიდა:
მეორე დავალება ,,ესსე“ იყო - მასმედიის გავლენა საზოგადოების განწყობაზე. არგუმენტირებული მსჯელობით უნდა დაგვეწერა, ვეთანხმებოდით თუ ან არ ვეთანხმებოდით. მე, ძირითადად, პარალელები გავავლე პროპაგანდაზე, და დავეთანხმე, რომ მედიას შეუძლია შეუცვალოს ადამიანების განწყობა და დააფორმიროს მათი აზრი.“ - გვითხრა ალექსი ქურდაძემ.
თუ როგორ იყენებდა საბჭოთა კავშირის პროპაგანდას, ამის თაობაზე ალექსი გვიყვება:
,,რომ საზღვარგარეთიდან არ შემოსულიყო ინფორმაცია; რომ დღევანდელი რუსეთი იყენებს ყალბ, ფეიკნიუსებს, რომ საზოგადოება დასავლეთის წინააღმდეგ განაწყოს“ - ამბობს ალექსი.
ქურდაძე რამდენიმე სასკოლო ოლიმპიადის გამარჯვებულია, მათ შორის „ალგორითმის“ სადაც ის საუკეთესო ათეულის წევრად დასახელდა. მე-8 სკოლის ყოფილი მოსწავლე ასევე 2017-2018 სასწავლო წლების ეტალონის გამარჯვებულია.
Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |








