Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ქვიშხეთში გაფიცულ მუშებთან მოლაპარაკება უშედეგოდ დასრულდა
ქვიშხეთში აქციები ხვალიდან განახლდება და უფრო მწვავე ფორმებს
მიიღებს.
ამის შესახებ qartli.ge-ს აქციის ერთ-ერთმა მონაწილემ, ლევან გუდაძემ მას შემდეგ განუცხადა, რაც შპს „ჩინეთის რკინიგზის 23-ე ბიუროს ჯგუფს“ და პროპკავშირებს შორის დაწყებული მოლაპარაკებები უშედეგოდ დასრუდლა.
ჩინური კომპანია უარს ამბობს მუშებისთვი დღიური ხელფასის 10 ლარით გარზრდაზე და განაცდურის ანაზღაურებაზე.
„ჩვენ ვითხოვდით ხელფასის 10 ლარით გაზრდას, ეხლა 20 ლარი გვაქვს დღიურად და ვითხოვთ 30 ლარს. ვერ შედგა ჩვენ შორის მოლაპარაკება და ამიტომ, ხვალიდან განახლდება აქციები.
ჩინელებს არ შევუშვებთ გვირაბში და ისინი ვეღარ შეძლებენ სამუშაოების გაგრძელებას იქმადე, ვიდრე ჩვენი მოთხოვნები არ დაკმაყოფილდება,“-გვეუბნება გუდაძე.
მიმდინარე პროცესებზე საქართველოს პროპკავშირების წარმომადგენელი პასუხიმგებლობას რკინიგზის დეპარტამენტს აკისრებს.
ილია ლეჟავა აცხადებს, რომ ისინი გააგრძელებენ გაფიცულების სამართლებრივ მხარდაჭერას და ხვალინდელ აქციასაც დაესწრებიან.
,,საქართველოს რკინიგზას ეკისრება პასუხისმგებლობა იმაში, რომ შპს „ჩინეთის რკინიგზის 23-ე ბიუროს ჯგუფი“ შემოიყვანა ქართულ ბაზარზე. მუშების მოთხოვნები არის ლეგიტიმური. მათ ინტერესების დაცვას აუცილებლად გავაგრძელებთ.“
შეგახსენებთ, რომ 60 მუშა, რომლებიც ქვიშხეთში, აღმოსავლეთ-დასავლეთ საქართველოს სარკინიგზო გვირაბის მშენებლობაზე მუშაობენ, ოთხი დღის წინ გაიფიცნენ.
ისინი დამსაქმებელ კომპანიას საქართველოს შრომის კოდექსის დაცვას და ხელფასის 10 ლარით გაზრდას სთხოვენ.
საკითხთან დაკავშირებით, აღნიშნული კომპანიის წარმომადგენლები მედიასთან კომენტარს არ აკეთებენ.
ამის შესახებ qartli.ge-ს აქციის ერთ-ერთმა მონაწილემ, ლევან გუდაძემ მას შემდეგ განუცხადა, რაც შპს „ჩინეთის რკინიგზის 23-ე ბიუროს ჯგუფს“ და პროპკავშირებს შორის დაწყებული მოლაპარაკებები უშედეგოდ დასრუდლა.
ჩინური კომპანია უარს ამბობს მუშებისთვი დღიური ხელფასის 10 ლარით გარზრდაზე და განაცდურის ანაზღაურებაზე.
„ჩვენ ვითხოვდით ხელფასის 10 ლარით გაზრდას, ეხლა 20 ლარი გვაქვს დღიურად და ვითხოვთ 30 ლარს. ვერ შედგა ჩვენ შორის მოლაპარაკება და ამიტომ, ხვალიდან განახლდება აქციები.
ჩინელებს არ შევუშვებთ გვირაბში და ისინი ვეღარ შეძლებენ სამუშაოების გაგრძელებას იქმადე, ვიდრე ჩვენი მოთხოვნები არ დაკმაყოფილდება,“-გვეუბნება გუდაძე.
მიმდინარე პროცესებზე საქართველოს პროპკავშირების წარმომადგენელი პასუხიმგებლობას რკინიგზის დეპარტამენტს აკისრებს.
ილია ლეჟავა აცხადებს, რომ ისინი გააგრძელებენ გაფიცულების სამართლებრივ მხარდაჭერას და ხვალინდელ აქციასაც დაესწრებიან.
,,საქართველოს რკინიგზას ეკისრება პასუხისმგებლობა იმაში, რომ შპს „ჩინეთის რკინიგზის 23-ე ბიუროს ჯგუფი“ შემოიყვანა ქართულ ბაზარზე. მუშების მოთხოვნები არის ლეგიტიმური. მათ ინტერესების დაცვას აუცილებლად გავაგრძელებთ.“
შეგახსენებთ, რომ 60 მუშა, რომლებიც ქვიშხეთში, აღმოსავლეთ-დასავლეთ საქართველოს სარკინიგზო გვირაბის მშენებლობაზე მუშაობენ, ოთხი დღის წინ გაიფიცნენ.
ისინი დამსაქმებელ კომპანიას საქართველოს შრომის კოდექსის დაცვას და ხელფასის 10 ლარით გაზრდას სთხოვენ.
საკითხთან დაკავშირებით, აღნიშნული კომპანიის წარმომადგენლები მედიასთან კომენტარს არ აკეთებენ.
Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |








