Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
თურქეთში ავტობუსი ყინულზე მოცურდა, რომელიც ,,სტამბული-თბილისის" რეისს ასრულებდა
თურქეთში, სტამბული - თბილისის ავტობუსი გზაზე მოცურდა და გადაყირავდა. სამგზავრო ტრანსპორტში 33 მგზავრი იმყოფებოდა. 8 ადამიანი საავადმყოფოში მოათავსეს სხვადასხვა დაზიანებით.

ვიდეომასალა ქარელელმა მგზავრმა მოგვაწოდა. მისი თქმით, ავტობუსში იმყოფებოდნენ როგორც შიდა ქართლელი, ასევე, საქართველოს სხვადასხვა კუთხეში მცხოვრები ადამიანები.

,,ავტობუსში სულ 33 მგზავრი ვიმყოფებოდით. ამათგან, ზოგი გორის, ქარელის, თბილისის და სხვადასხვა ქალაქებში მცხოვრები ადამიანები არიან. საავადმყოფოში 8 ადამიანი გადაგვიყვანეს. ამათგან, ორი აზერბაიჯანელი იყო, ცოლ-ქმარი. რამდენიმეს მოტეხილობები აღენიშნება, თუმცა სიცოცხლისთვის საშიში დაზიანებები არავის მიუღია" - გვითხრა ქარელელმა მგზავრმა.

ავტობუსი მოძრაობდა სტამბული-სამსუნის გზაზე ცენტრალურ ანატოლიის რეგიონში, კანკირის პროვინციაში.

Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.