Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
,,ბედნიერების ნაბიჯები" ხიდისთავის საჯარო სკოლაში (ფოტოები)
ხიდისთავის საჯარო სკოლაში კედლები მოხატეს. პროექტში ჩართულები იყვნენ დირექტორი, მასწავლებლები, მოსწავლეები და მშობლები.

სკოლის მოხატვის სურვილი დიდი ხანი ჰქონდათ, მაგრამ იმის გამო, რომ სკოლა ახალი გარემონტებული იყო, მათ ამის საშუალება არ ეძლეოდათ.

,,მოგეხსენებათ ჩვენი სკოლა სამი წლის წინ გარემონტდა, ამის გამო არ გვქონდა უფლება სკოლა მაშინვე მოგვეხატა, როგორც კი ნება დაგვრთეს მაშინვე დავიწყეთ სკოლის გალამაზება. კიბეების მოხატვა და წარწერების გაკეთება ჩემი იდეა იყო. იდეა განვახორციელეთ სკოლაში არსებული მშობელთა და მოსწავლეთა კლუბის წევრებთან ერთად. მსგავსი ტიპის აქტივობები მოსწავლეები ხშირად არიან ჩართულები. დიდი ხნის განმავლობაში გვქონდა სურვილი მოგვეხატა სკოლა. ძალიან კარგი მასწავლებლები და მოსწავლეების გუნდი გვყავს. მათი მეშვეობით სკოლას ხშირად ვალამაზებთ,“ - გვითხრა სკოლის დირექტორმა მიმოზა ღოლიჯაშვილმა. 










 

Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.