Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
მეტეხი - ქვემო გომის გზის ტენდერში დეპუტატ მაკრახიძის კომპანია ნახევარ მილიონს აკლებს
კასპის მუნიციპალიტეტის სოფელ მეტეხსა და ქვემო გომს შორის არსებულ გზაზე საგზაო ტენდერში სამი კომპანია ცდილობს გამარჯვებას.

ესენია: დეპუტატ იოსებ მაკრახიძის კომპანია ,,იბოლია" (,,შარასთან" ერთად), ასევე, ,,საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1" და კომპანია ,,მილენიუმ ბილდერს გრუპ".

ტენდერის საწყისი საღირებულება 3 მლნ 427 848 შეადგენდა. კომპანიებმა საგზაო დეპარტამენტს საკუთარი წინადებები უკვე შესთავაზეს. ამათგან, ყველაზე ნაკლები თანხით დეპუტატ იოსებ მაკრახიძის კომპანია ( ერთობლივად ,,იბოლია" და ,,შარა" ) წარსდგა.

შპს ,,საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1" - 3 მლნ 349 997 ლარი

,,მილენიუმ ბილდერს გრუპ" - 3 მლნ 162 761 ლარი.

,,იბოლია" - ,,შარა" - 2 962 869 ლარი.

გამარჯვებული ჯერ არ გამოვლენილა. გზის სიგრძე 4,5 კმ-ს შეადგენს და მეტეხის დევნილთა დასახლებასთან გაივლის.




Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.