Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
გორში მოსწავლეებისთვის ბულინგის თემაზე შეხვედრა გაიმართა
საქართველოს უნივერსიტეტის გორის რეგიონულ ოფისში პროექტის ,,ბულინგთან ბრძოლა და მისი პრევენციის გზები საჯარო სივრცეში’’ პრეზენტაცია გაიმართა, რომლის მიზანიც VIII-XII კლასის მოსწავლეებისთვის ცნობადობის ამაღლება, სამოქალაქო განათლებისა და ფსიქოლოგიის საწყისების გაცნობა იყო.

პრეზენტაციას უძღვებოდნენ საქართველოს უნივერსიტეტის სტუდენტები, რომლებმაც სკოლის მოსწავლეებს ბულინგის შესახებ გაუზიარეს ინფორმაცია, ასევე ისაუბრეს მასთან დაკავშირებულ ფსიქოლოგიურ და სამართლებრივ ასპექტებზე.

პროექტი საქართველოს უნივერსიტეტთან არსებული ადამიანის უფლებების კვლევითი ცენტრის (HRRC) მიერ გამოცხადებული საგრანტო კონკურსის ფარგლებში ინტელექტისა და განათლების საერთაშორისო სკოლა - აიესაისთან თანამშრომლობით ხორციელდება.

პროექტს გორში საქართველოს უნივერსიტეტის რეგიონულმა ოფისმა უმასპინძლა.


Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.