Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
გორში სკოლის მანდატურმა პოლიციას აცნობა, რომ მშობელმა პედაგოგს ხელი გაარტყა
გორის შს სამმართველოში მიმდინარეობს გამოძიება პედაგოგის ფიზიკური შეურაცხყოფის ფაქტზე. ინციდენტის შესახებ, შს სამმართველოს აცნობა მანდატურმა.

,,პოლიცია რა რეაგირებას მოახდენს, ამის თაობაზე, ჩვენთვის უცნობია. გამოძიებას კრიმინალური პოლიცია აწარმოებს. ინციდენტი ორი დღის წინ მოხდა. როგორც დღეს სკოლიდან მაცნობეს, დისციპლინურ კომიტეტმა საქმის შესწავლა დაიწყო" - აცხადებს რესურსცენტრის უფროსი ნანა ტერმაკოზაშვილი.

წინასწარი ინფორმაციით, სკოლაში მეოთხე კლასელი ბავშვის მშობელი მივიდა და პედაგოგს ხელი გაარტყა. მშობელი აცხადებდა, რომ მის შვილს პედაგოგმა სცემა:

,,რაც შეეხება ბავშვის ცემის ფაქტს, დისციპლინურმა კომიტეტმა დღეს გამოკითხა მოსწავლეები და პედაგოგი. თუ დადასტურდა ეს ფაქტი, სკოლა საკუთარი წესდების მიხედვით, იმოქმედებს" - ამბობს ნანა ტერმაკოზაშვილი.

შს სამინისტროს პრეს-სამსახური ლედი ოქროპირიძე qartli.ge-სთან კომენტარს არ აკეთებს.
Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.