Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
სახალხო დამცველის გორის ოფისის წარმომადგენელმა ანა
ჯანიაშვილმა სკოლის მოსწავლეებს 10-წლის ბავშვის ისტორია მოუყვა,
რომელმაც საკუთარი უფლებების დასაცავად 112-ში დარეკა და ბულინგის
მსხვერპლი გახდა.
ეს ისტორია მოზარდებისთვის მაგალითი გახდა იმისთვის, თუ რა მდგომარეობამდე შეიძლება მიიყვანოს ბულინგმა მოზარდი.
ანა ჯანიაშვილმა ამერიკის უნივერსიტეტის სკოლის მოსწავლეებთან აღნიშნა, რომ სასოწარკვეთაში ჩავარდნილი მოზარდისთვის თანადგომა და მხარდაჭერა მნიშვნელოვანია.
,,,ბავშვს მეზობლის ქალი ხშირად აჩერებდა და აძლევდა შენიშვნებს. ამ ბავშვმა ვერ დაიცვა თავი, დედამისმაც გაამტყუნა...დარეკა 112-ში. 10-წლის ბავშვი რეკავს. ამის შემდეგ, მთელმა კლასმა, მთელმა სოფელმა დააბულინგა, რომ შენ როგორ გაბედე და ზარი განახორციელე. 10-წლის ბავშვმა, რომელმაც საკუთარი მშობლისგან ვერ დაინახა მხარდაჭერა და, ასევე, თანადგომა ვერ იგრძნო; ასეთმა დამოკიდებულებამ გადააწყვეტინა....(აქ შეგნებულად არ ვამბობთ, თუ რა გადაწყვიტა მოზარდმა-რედ)" - თქვა ანა ჯანიაშვილმა.
კიდევ ერთი მაგალითი, რაზეც ანა ჯანიაშვილმა მოსწავლეებს ყურადღება გაამახვილებინა, ეს არის მშობელსა და შვილს შორის მეგობრული ურთიერთობის ჩამოყალიბება:
,,ერთმა მშობელმა განაცხადა, რომ მისი შვილი, სკოლის შემდეგ, საუბრობს სკოლის შესახებ. დედა ამბობს, რომ ჩემ შვილს ვაჩერებ, ნუ ჭორაობო. ამ შემთხვევაში ეს მიდგომა არასწორია, რადგან მშობელი, პირიქით, უნდა ეცადოს შვილთან საუბარს, მით უმეტეს, სკოლის შესახებ. შვილსა და მშობელს შორის მეგობრული ურთიერთობა უნდა ჩამოყალიბდეს" - განაცხადა ანა ჯანიაშვილმა.
იხ. ამავე თემაზე:
ამერიკის უნივერსიტეტის სკოლის მოსწავლეებს ბულინგის თემაზე ომბუდსმენის წარმომადგენელი ესაუბრა
ამბავი 10-წლის ბავშვის შესახებ, რომელსაც სოფელი, მშობელი და მეგობრები დაუპირისპირდნენ
სახალხო დამცველის გორის ოფისის წარმომადგენელმა ანა
ჯანიაშვილმა სკოლის მოსწავლეებს 10-წლის ბავშვის ისტორია მოუყვა,
რომელმაც საკუთარი უფლებების დასაცავად 112-ში დარეკა და ბულინგის
მსხვერპლი გახდა.ეს ისტორია მოზარდებისთვის მაგალითი გახდა იმისთვის, თუ რა მდგომარეობამდე შეიძლება მიიყვანოს ბულინგმა მოზარდი.
ანა ჯანიაშვილმა ამერიკის უნივერსიტეტის სკოლის მოსწავლეებთან აღნიშნა, რომ სასოწარკვეთაში ჩავარდნილი მოზარდისთვის თანადგომა და მხარდაჭერა მნიშვნელოვანია.
,,,ბავშვს მეზობლის ქალი ხშირად აჩერებდა და აძლევდა შენიშვნებს. ამ ბავშვმა ვერ დაიცვა თავი, დედამისმაც გაამტყუნა...დარეკა 112-ში. 10-წლის ბავშვი რეკავს. ამის შემდეგ, მთელმა კლასმა, მთელმა სოფელმა დააბულინგა, რომ შენ როგორ გაბედე და ზარი განახორციელე. 10-წლის ბავშვმა, რომელმაც საკუთარი მშობლისგან ვერ დაინახა მხარდაჭერა და, ასევე, თანადგომა ვერ იგრძნო; ასეთმა დამოკიდებულებამ გადააწყვეტინა....(აქ შეგნებულად არ ვამბობთ, თუ რა გადაწყვიტა მოზარდმა-რედ)" - თქვა ანა ჯანიაშვილმა.
კიდევ ერთი მაგალითი, რაზეც ანა ჯანიაშვილმა მოსწავლეებს ყურადღება გაამახვილებინა, ეს არის მშობელსა და შვილს შორის მეგობრული ურთიერთობის ჩამოყალიბება:
,,ერთმა მშობელმა განაცხადა, რომ მისი შვილი, სკოლის შემდეგ, საუბრობს სკოლის შესახებ. დედა ამბობს, რომ ჩემ შვილს ვაჩერებ, ნუ ჭორაობო. ამ შემთხვევაში ეს მიდგომა არასწორია, რადგან მშობელი, პირიქით, უნდა ეცადოს შვილთან საუბარს, მით უმეტეს, სკოლის შესახებ. შვილსა და მშობელს შორის მეგობრული ურთიერთობა უნდა ჩამოყალიბდეს" - განაცხადა ანა ჯანიაშვილმა.
იხ. ამავე თემაზე:
ამერიკის უნივერსიტეტის სკოლის მოსწავლეებს ბულინგის თემაზე ომბუდსმენის წარმომადგენელი ესაუბრა
Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |








