Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
,,მწერლები სტუმრად სკოლებში" - ახალი პროექტი გორის სკოლებში
გორის მწერალთა სახლის წევრებმა მუნიციპალიტეტის საჯარო სკოლებში
ახალი პროექტი დაიწყეს. პროექტის ფარგლებში მწერალთა სახლის წევრები
მოსავლეებს სხვდებიან.
შეხვედრის დროს სხვადასხვა სახის ღონისძიებები იმართება. კერძოდ, მოსწავლეები ლიტერატურულ პერსონაჟებს აცოცხლებენ, ხოლო ადგილობრივ მწერლებთან ნაწარმოებებს იხილავენ. შემოქმდებითი პროექტის კოორდინატორია მწერალი ვაჟა შაქარაშვილი.
პროექტის სახელწოდებაა -"მწერლები სტუმრად სკოლაში". მისი პრეზენტაცია გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ აძვის საჯარო სკოლაში შედგა.
საზღვრისპირა სოფლის სკოლაში გამართულ ღონისძიებას ესწრებოდნენ ცნობილი მწერლები, კულტურის მოღვაწეები და ადგილობრივი ხელისუფლების წარმომადგენლები.
შეხვედრის დროს სხვადასხვა სახის ღონისძიებები იმართება. კერძოდ, მოსწავლეები ლიტერატურულ პერსონაჟებს აცოცხლებენ, ხოლო ადგილობრივ მწერლებთან ნაწარმოებებს იხილავენ. შემოქმდებითი პროექტის კოორდინატორია მწერალი ვაჟა შაქარაშვილი.
პროექტის სახელწოდებაა -"მწერლები სტუმრად სკოლაში". მისი პრეზენტაცია გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ აძვის საჯარო სკოლაში შედგა.
საზღვრისპირა სოფლის სკოლაში გამართულ ღონისძიებას ესწრებოდნენ ცნობილი მწერლები, კულტურის მოღვაწეები და ადგილობრივი ხელისუფლების წარმომადგენლები.
Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |








