Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები

საქართველოს ოკუპაციის დღესთან დაკავშირებით საქართველოს 5 ქალაქის მოსწავლეები გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ შინდისში ჩავიდნენ და აგვისტოს ომში დაღუპული მებრძოლების მემორიალს პატივი მიაგეს.
ღონისძიებას ორგანიზება ხაშურის მეშვიდე საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა გაუკეთეს. მიიწვიეს გორის მესამე, ქარელის მეორე, ბორჯომისა და თბილისის სკოლის მოსწავლეები.
ეს ის მოსწავლეები არიან, რომლებიც გარემოსდაცვით საკითხებზე ერთობლივ პროექტებს ახორციელებენ.
დღეს საქართველოს ოკუპაციის დღეა. 99 წლის წინ, 1921 წლის 25 თებერვალს საბჭოთა რუსეთმა თბილისი დაიკავა და საქართველოს გასაბჭოებას შეუდგა.
5 ქალაქის სკოლების მოსწავლეებმა შინდისში გმირთა მემორიალს პატივი მიაგეს

საქართველოს ოკუპაციის დღესთან დაკავშირებით საქართველოს 5 ქალაქის მოსწავლეები გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ შინდისში ჩავიდნენ და აგვისტოს ომში დაღუპული მებრძოლების მემორიალს პატივი მიაგეს.
ღონისძიებას ორგანიზება ხაშურის მეშვიდე საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა გაუკეთეს. მიიწვიეს გორის მესამე, ქარელის მეორე, ბორჯომისა და თბილისის სკოლის მოსწავლეები.
ეს ის მოსწავლეები არიან, რომლებიც გარემოსდაცვით საკითხებზე ერთობლივ პროექტებს ახორციელებენ.
დღეს საქართველოს ოკუპაციის დღეა. 99 წლის წინ, 1921 წლის 25 თებერვალს საბჭოთა რუსეთმა თბილისი დაიკავა და საქართველოს გასაბჭოებას შეუდგა.
Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |








