Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
ქვიშხეთის გვირაბში კორონავირუსის საფრთხის გამო მუშაობა დროებით შეჩერდა
ქვიშხეთში, გვირაბის მშენებლობაზე დასაქმებულ მუშებს გვირაბში არ
უშვებდნენ. აღნიშნულს კი, საქართველოში დაფიქსირებული კორონა ვირუსის
გახშირებული შემთხვევებით ხსნიდნენ.
ფაქტს მუშები აპროტესტებენ. მათი თქმით, ამ ეტაპზე სამუშაოები შეჩერებულია და ჯერ-ჯერობით არ იციან, როდის გააგრძელებენ.
,,არ შემოხვიდეთ თქვენ, დადიხართ ქუჩაში და შეუძლება კორონა ვირუსი შემოიტანოთ და გადაგვდოთო. ძალიან შეურაცხყოფილად ვიგრძენით თავი და ყველამ გავაპროტესტეთ, რომ მიხვდნენ რომ სტყუოდნენ, მერე გაჩერდნენ”,-აცხადებს ერთ-ერთი მუშა.
"სს "საქართველოს რკინიგზა" ახორციელებს თბილისი-მახინჯაურის მთავარი სარკინიგზო მაგისტრალის მოდერნიზაციის პროექტს, რომლის საპროექტო და სამშენებლო სამუშაოებს, 2011 წლის 12 აგვისტოს გაფორმებული ხელშეკრულების საფუძველზე, ახორციელებს კომპანია შპს "ჩინეთის რკინიგზის 23-ე ბიუროს ჯგუფი", ინჟინერ-კონსულტანტთა საერთაშორისო ფედერაციის ყვითელი წიგნით (FIDIC Yellow Book) დადგენილი ფორმისა და წესების შესაბამისად. საპროექტო-სამშენებლო სამუშაოები წარმოებს საქართველოში მოქმედი სამშენებლო ნორმებისა და სტანდარტების სრული დაცვით, რომელსაც ზედამხედველობს კომპანია - ILF Beratende Ingenieure ZT Gmbh-ის და DB International Gmbh-ის კონსორციუმი.
ფაქტს მუშები აპროტესტებენ. მათი თქმით, ამ ეტაპზე სამუშაოები შეჩერებულია და ჯერ-ჯერობით არ იციან, როდის გააგრძელებენ.
,,არ შემოხვიდეთ თქვენ, დადიხართ ქუჩაში და შეუძლება კორონა ვირუსი შემოიტანოთ და გადაგვდოთო. ძალიან შეურაცხყოფილად ვიგრძენით თავი და ყველამ გავაპროტესტეთ, რომ მიხვდნენ რომ სტყუოდნენ, მერე გაჩერდნენ”,-აცხადებს ერთ-ერთი მუშა.
"სს "საქართველოს რკინიგზა" ახორციელებს თბილისი-მახინჯაურის მთავარი სარკინიგზო მაგისტრალის მოდერნიზაციის პროექტს, რომლის საპროექტო და სამშენებლო სამუშაოებს, 2011 წლის 12 აგვისტოს გაფორმებული ხელშეკრულების საფუძველზე, ახორციელებს კომპანია შპს "ჩინეთის რკინიგზის 23-ე ბიუროს ჯგუფი", ინჟინერ-კონსულტანტთა საერთაშორისო ფედერაციის ყვითელი წიგნით (FIDIC Yellow Book) დადგენილი ფორმისა და წესების შესაბამისად. საპროექტო-სამშენებლო სამუშაოები წარმოებს საქართველოში მოქმედი სამშენებლო ნორმებისა და სტანდარტების სრული დაცვით, რომელსაც ზედამხედველობს კომპანია - ILF Beratende Ingenieure ZT Gmbh-ის და DB International Gmbh-ის კონსორციუმი.
Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |








