Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
საქართველოს უნივერსიტეტი მასწავლებლებს ონლაინ სემინარზე იწვევს
29 მაისს, 16 საათზე, საქართველოს უნივერსიტეტის ხელოვნებისა და ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა სკოლის პროფესიული განვითარების ცენტრი, შიდა ქართლის რეგიონული ოფისისთვის უმასპინძლებს ონლაინ სემინარს მასწავლებლების და განათლების საკითხებით დაინტერესებული ადამიანებისთვის. 

ონლაინ სემინარის ფარგლებში განხილული იქნება შემდეგი საკითხები:

-  განთლების სისტემაში არსებული რეალობა, სამომავლო გამოწვევები და ამ მოცემულობის გათვალისწინება ჩვენს პრაქტიკაში
- სკოლის მოსწავლეების გააქტიურება და მშობლის ჩართულობის ეფექტურობის გაზრდა
- დიფირენცირებული სწავლების მნიშვნელობა და საჭიროება არსებული გამოწვევის საპასუხოდ
- სასწავლო გარემო როგორც დიფერენცირებული სწავლების განხორციელების ხელშემწყობი
- სხვადასხვა ტიპის ტექსტებზე მუშაობის სტრატეგიების გაცნობა / გაანალიზება
- რამდენად მნიშვნელოვანია სახელმძღვანელოს ამოწურვა
- მომავალი სასწავლო წლის დაგეგმვისთვის მიმდინარე წლის შედეგების დიაგნოსტირება და ანალიზი

სპიკერი: ნონა არევაძე-კოტორაშვილი

სემინარზე დასასწრებად გაწევრიანდით ჯგუფში: https://bit.ly/3ehvWdE
Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.