Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
ხიდისთავიდან ატენამდე გზის მოასფალტება დაიწყო
ერთ წელიწადში დასრულდება ხიდისთავი-ატენს შორის 12 კმ-იანი
მონაკვეთის რეაბილიტაცია. სამუშაოები კომპანია ,,ენსაისმა"
დაიწყო.
პროექტის ფარგლებში 11,9 მლნ ლარი იხარჯება.
გათვალისწინებულია ხელოვნური ნაგებობების (მილების, ზედა და ქვედა საყრდენი კედლების) შეკეთება და ახლების მოწყობა, ცალკეულ მონაკვეთებში გზის სავალი ნაწილის გაგანიერება, მიერთებების და ეზოში შესასვლელების ახლიდან მოწყობა, ავტოპავილიონების მოწყობა, სავალი ნაწილის მონიშვნა, საგზაო ნიშნების და შემოფარგვლის განახლება-შევსება, რაც უზრუნველყოფს ავტომობილების და ფეხით მოსიარულეთა უსაფრთხო მოძრაობას.
,,საპროექტო გზის მონაკვეთის გასწვრივ განთავსებულია კერძო საკუთრების მიწის ნაკვეთები და საკარმიდამო ეზოები აგრეთვე სხვადასხვა ორგანიზაციები და საყოფაცხოვრები და სავაჭრო ობიექტები, მჭიდროდ დასახლებულ მონაკვეთში საეზოვე მიწის ნაკვეთებს საზღვრებს შენარჩუნების გამო ამ მონაკვეთში გზის სავალი ნაწილს სიგანე რჩება 4,5მ რადგან მოსახლეობა ეზოს ნაწილის დათმობის წინააღმდეგია." - აღნიშნულია საავტომობილო გზების დეპარტამენტის პროექტში.
სამინისტრომ 12 ოჯახის საკუთრებაში არსებული მიწის ნაკვეთების შესახებ, რეესტრის მონაცემები მოითხოვა.
რაც შეეხება ტენდერს, მონაწილეობა 5-მა კომპანიამ მიიღო.
კომპანია ,,ენკო" 12 მლნ 759 000.00 ლარი
,,იბოლია" 12 მლნ 600 000.00 ლარი
ენსისი 11 მლნ 950 000.00 ლარი
შპს ლ.ენდ ლ 11 მლნ 936 260.00 ლარი
შპს ქროსფოინტი 11 მლნ 190 441.00 ლარი
აქედან ბოლო ორს დისკვალიფიკაცია მისცეს. გამარჯვებული კომპანია ,,ენსისი" გახდა. კომპანია ,,იბოლია" კი, ტენდერის მიღმა დარჩა. ეს კომპანია გორის მაჟორტარი დეპუტატის იოსებ მაკრახიძის კომპანიაა.
პროექტის ფარგლებში 11,9 მლნ ლარი იხარჯება.
გათვალისწინებულია ხელოვნური ნაგებობების (მილების, ზედა და ქვედა საყრდენი კედლების) შეკეთება და ახლების მოწყობა, ცალკეულ მონაკვეთებში გზის სავალი ნაწილის გაგანიერება, მიერთებების და ეზოში შესასვლელების ახლიდან მოწყობა, ავტოპავილიონების მოწყობა, სავალი ნაწილის მონიშვნა, საგზაო ნიშნების და შემოფარგვლის განახლება-შევსება, რაც უზრუნველყოფს ავტომობილების და ფეხით მოსიარულეთა უსაფრთხო მოძრაობას.
,,საპროექტო გზის მონაკვეთის გასწვრივ განთავსებულია კერძო საკუთრების მიწის ნაკვეთები და საკარმიდამო ეზოები აგრეთვე სხვადასხვა ორგანიზაციები და საყოფაცხოვრები და სავაჭრო ობიექტები, მჭიდროდ დასახლებულ მონაკვეთში საეზოვე მიწის ნაკვეთებს საზღვრებს შენარჩუნების გამო ამ მონაკვეთში გზის სავალი ნაწილს სიგანე რჩება 4,5მ რადგან მოსახლეობა ეზოს ნაწილის დათმობის წინააღმდეგია." - აღნიშნულია საავტომობილო გზების დეპარტამენტის პროექტში.
სამინისტრომ 12 ოჯახის საკუთრებაში არსებული მიწის ნაკვეთების შესახებ, რეესტრის მონაცემები მოითხოვა.
რაც შეეხება ტენდერს, მონაწილეობა 5-მა კომპანიამ მიიღო.
კომპანია ,,ენკო" 12 მლნ 759 000.00 ლარი
,,იბოლია" 12 მლნ 600 000.00 ლარი
ენსისი 11 მლნ 950 000.00 ლარი
შპს ლ.ენდ ლ 11 მლნ 936 260.00 ლარი
შპს ქროსფოინტი 11 მლნ 190 441.00 ლარი
აქედან ბოლო ორს დისკვალიფიკაცია მისცეს. გამარჯვებული კომპანია ,,ენსისი" გახდა. კომპანია ,,იბოლია" კი, ტენდერის მიღმა დარჩა. ეს კომპანია გორის მაჟორტარი დეპუტატის იოსებ მაკრახიძის კომპანიაა.
Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |








