Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
გორში 47 სპეცმასწავლებელს სტატუსი გამოცდების შედეგად აუმაღლდებათ
ქალაქ გორსა და გორის მუნიციპალიტეტის 67 სკოლაში მომუშავე სპეცმასწავლებლებს სტატუსი გამოცდების ჩაბარების შემდეგ აუმაღლდებათ. ამის შესახებ გორის რესურსცენტრის ხელმძღვანელმა ნანა ტერმაკოზაშვილმა გვითხრა.

მისი თქმით, ამ ეტაპზე მუნიციპალიტეტის ტერიტორიაზე 47 პრაქტიკოსი მასწავლებელი მუშაობს, რომელთაც გამოცდის ჩაბარებს უფლება 2023 წლამდე აქვთ.

,,ამ ეტაპზე ყველა სპეცმასწავლებელს აქვს პრაქტიკოსის სტატუსი. როგორც მასწავლებლებშია განსხვავებული სახელფასო დანამატი სტატუსის მიხედვით, ისე იქნება სპეცმასწავლებლებშიც. მათ გამოცდით უნდა მიენიჭოთ სტატუსი.'' - გვითხრა ნანა ტერმაკოზაშვილმა.

როგორც განათლების სამინისტროს მიერ გავრცელებულ განცხადებაშია აღნიშნული, 2021 წლის იანვრიდან სპეციალურ მასწავლებლებს მიენიჭათ უფროსი მასწავლებლისა და წამყვანი მასწავლებლის სტატუსი და თვის ბოლოდან ისინი მიიღებენ დანამატს სტატუსის მიხედვით.

დანამატის ოდენობა დამოკიდებულია სპეციალური მასწავლებლის სტატუსზე და მოსწავლეთა რაოდენობაზე.

 

Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.