Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
ხიდისთავში ანიმაციური ხელოვნების “WORKSHOP”-ი გაიმართა
სოფელ ხიდისთავში ანიმაციის ხელოვნების შესწავლის მიზნით WORKSHOP-ი გაიმართა.

ღონისძიება ა(ა)იპ „ანიმაციის განვითარების ფონდი“-ს და გორის მუნიციპალიტეტის გამგეობის ორგანიზებით ჩატარდა.

„WORKSHOP“-ს გორის მუნიციპალიტეტის სოფლების, ხიდისთავის, ახალხიზას, ზერტის, ზეღდულეთისა და ხურვალეთის მოზარდები ესწრებოდნენ, რომლებმაც, პროფესიონალ პედაგოგებთან ერთად, ანიმაციის შექმნის პროცესში მონაწილეობა თავადვე მიიღეს.

შეისწავლეს ანიმაციის შექმნის ძირითადი დეტალები და შექმნეს მოკლემეტრაჟიანი ანიმაციური ფილმები.

დღევანდელი „WORKSHOP-ის გაგრძელება, 9 ივნისს, სოფელ კარბშია დაგეგმილი, სადაც გორის მუნიციპალიტეტის ბავშვებისათვის ნაჩვენები იქნება მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში შექმნილი უახლესი ანიმაციური ფილმები.

პროექტი გორის მუნიციპალიტეტის გამგეობის განათლების, კულტურის, სპორტისა და ახალგაზრდულ საქმეთა სამსახურის კულტურის განყოფილების კულტურული ღონისძიებების პროექტების ხელშეწყობისა და თანადაფინანსების პროგრამის ფარგლებში განხორციელდა.

Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.