Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
შინდისის, ვარიანისა და ქვახვრელის ამომრჩეველი გორის მაჟორიტარს ვერ აირჩევს
გორის მუნიციპალიტეტის რამდენიმე სოფელში, ამომრჩეველი ხმას გორის მაჟორიტარ კანდიდატს ვერ მისცემს.

კოდექსში შეტანილი ცვლილებების მიხედვით, საქართველოს მასშტაბით სხვადასხვა საარჩევნო ოლქების გამსხვილება მოხდა.

მათ შორის, ცვლილებები გორის, კასპისა და ქარელის სარჩევნო ოლქებს შეეხო.

2016 წლის 8 ოქტომბრის საპარლამენტო არჩევნებისთვის, გორის საარჩევნო ოლქში რამდენიმე წლის წინ შემავალი 12 უბანი ქარელისა და კასპის საოლქო საარჩევნო კომისიებს მიაკუთვნეს.

მაგალითად, ვარიანისა და შინდისის ადმინისტრაციულ ერთეულში შემავალი 10 უბანი ქარელის საარჩევნო ოლქს გადაეცა.

შესაბამისად, ამ სოფლების მოსახლეობა ხმას ქარელის მაჟორიტარობის კანდიდატს აძლევს.

ხოლო, ქვახვრელის თემში შემავალი 2 უბანი (ქვახვრელისა და უფლისციხის) კასპის საოლქო საარჩევნო კომისიას გადააბარეს.

ქვახვრელისა და უფლისციხის მოსახლეობამ კასპის მაჟორიტარი დეპუტატის არჩევაში უნდა მიიღოს მონაწილეობა.

Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.