Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
კასპის მუნიციპალიტეტში სამი ახალი საჯარო სკოლის მშენებლობა მიმდინარეობს
კასპის მუნიციპალიტეტში სამი ახალი საჯარო სკოლის მშენებლობა
მიმდინარეობს.
ინფორმაცია შიდა ქართლის საინფორმაციო ცენტრ კასპის მუნიციპალიტეტიდან აცნობეს.
კასპის #1 საჯარო სკოლის დემონტაჟის შემდეგ, ახალი მშენებლობა დაიწყო.
სკოლაში ამჟამად ფუნდამენტის სამუშაოები მიმდინარეობს. სამშენებლოს სამუშაოებს შპს "თბილი სახლი" ახორციელებს. პროექტის ღირებულება შეადგენს 6 006 910 ლარს.
სოფელ ხოვლეში სკოლის შენობაზე, ახალი კორპუსის მშენებლობა მიმდინარეობს.
მშენებლობის პროცესში 2017 წელს სოფელ ხოვლეს საშუალო სკოლას, სპორტული მოედანი და ექვსი საკლასო ოთახი დაემატება. სამშენებლო სამუშაოებს შპს "ბლოკ ჯორჯია" ახორციელებს. პროექტის ღირებულება შეადგენს 2 500 000 ლარს.
ახალი სკოლის შენება სოფელ თვალადშიც დაიწყო, სადაც ავარიული სკოლა საშიშროების შემცველი იყო.
კასპის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის მოვალეობის შემსრულებლელი რუსუდან მიგრიაული შიდა ქართლის საინფორმაციო ცენტრთან აცხადებს რომ, კასპის მუნციპალიტეტში არსებული 29 სკოლიდან ყველაზე სავალალო მდგომარეობაში, კოდისწყაროს და წინარეხის საბაზისო სკოლები რჩება.
,,კოდისწყაროს სკოლაში სულ 26, ხოლო წინარეხის სკოლაში 15 მოსწავლე სწავლობს. განათლების და მეცნიერების სამინისტრო მუშაობს აღნიშნული სკოლების სარიაბილიტაციო პროექტების შემუშავების საკითხზე. ,,მილენიუმის“ პროგრამის ფარგლებში, სოფელ ოკმის საჯარო სკოლას ჩაუტარდა სარემონტო სამუშაოები, ხოლო კავთისხევის საჯარო სკოლაში მიმდინარე სამუშაოები გაზაფხულზე დასრულდება.“- აცხადებს, კასპის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის მოვალეობის შემსრულებელი, რუსუდან მიგრიაული.
მშენებარე სკოლების მიმდინარე სამუშაოები, კასპის მუნიციპალიტეტის გამგებელმა გოჩა გოჩიტაშვილმა და განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს წარმომადგენელმა მერაბ ჭონიაშვილმა დაათვალიერა.
ინფორმაცია შიდა ქართლის საინფორმაციო ცენტრ კასპის მუნიციპალიტეტიდან აცნობეს.
კასპის #1 საჯარო სკოლის დემონტაჟის შემდეგ, ახალი მშენებლობა დაიწყო.
სკოლაში ამჟამად ფუნდამენტის სამუშაოები მიმდინარეობს. სამშენებლოს სამუშაოებს შპს "თბილი სახლი" ახორციელებს. პროექტის ღირებულება შეადგენს 6 006 910 ლარს.
სოფელ ხოვლეში სკოლის შენობაზე, ახალი კორპუსის მშენებლობა მიმდინარეობს.
მშენებლობის პროცესში 2017 წელს სოფელ ხოვლეს საშუალო სკოლას, სპორტული მოედანი და ექვსი საკლასო ოთახი დაემატება. სამშენებლო სამუშაოებს შპს "ბლოკ ჯორჯია" ახორციელებს. პროექტის ღირებულება შეადგენს 2 500 000 ლარს.
ახალი სკოლის შენება სოფელ თვალადშიც დაიწყო, სადაც ავარიული სკოლა საშიშროების შემცველი იყო.
კასპის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის მოვალეობის შემსრულებლელი რუსუდან მიგრიაული შიდა ქართლის საინფორმაციო ცენტრთან აცხადებს რომ, კასპის მუნციპალიტეტში არსებული 29 სკოლიდან ყველაზე სავალალო მდგომარეობაში, კოდისწყაროს და წინარეხის საბაზისო სკოლები რჩება.
,,კოდისწყაროს სკოლაში სულ 26, ხოლო წინარეხის სკოლაში 15 მოსწავლე სწავლობს. განათლების და მეცნიერების სამინისტრო მუშაობს აღნიშნული სკოლების სარიაბილიტაციო პროექტების შემუშავების საკითხზე. ,,მილენიუმის“ პროგრამის ფარგლებში, სოფელ ოკმის საჯარო სკოლას ჩაუტარდა სარემონტო სამუშაოები, ხოლო კავთისხევის საჯარო სკოლაში მიმდინარე სამუშაოები გაზაფხულზე დასრულდება.“- აცხადებს, კასპის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის მოვალეობის შემსრულებელი, რუსუდან მიგრიაული.
მშენებარე სკოლების მიმდინარე სამუშაოები, კასპის მუნიციპალიტეტის გამგებელმა გოჩა გოჩიტაშვილმა და განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს წარმომადგენელმა მერაბ ჭონიაშვილმა დაათვალიერა.
Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |








