Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
გორში მიკროავტობუსით მგზავრობა 50 თეთრი გახდა
ქალაქ გორში, მიკროავტობუსით მგზავრობა 50 თეთრი გახდა.

ამის შესახებ გამაფრთხილებელი წარწერა სამგზავრო ტრანსპორტის სალონებში მძღოლებმა დღეს გამოაკრეს.

გადაწყვეტილება, მგზავრობის 10 თეთრით გაძვირების შესახებ, ყველა კომპანიის მძღოლმა ერთობლივად მიიღო.

ქალაქში სამგზავრო გადაზიდვებს რამდენიმე კომპანია ახორციელებს.

სატრანსპორტო საშუალების მესაკუთრეები აცხადებენ, რომ მგზავრობის ღირებულების გაზრდა დანახარჯების გაზრდამ გამოიწვია.

,,კერძოდ, გაძვირდა ბენზინი, გაძვირდა საბურავები" - აცხადებენ მძღოლები.

2017 წლის პირველ თებერვლამდე მგზავრობის ღირებულება 40 თეთრს შეადგენდა.

მძღოლების განცხადებით, პირველ დღეებში, მგზავრებს საფასურის სრულად გადახდას კატეგორიულად არ მოსთხოვენ.

,,დავაცდით ერთი კვირა მოსახლეობას, შესაძლოა, მან იცის, რომ დღეს მაგალითად 40 თეთრი ღირს. თანხა მეტი არა აქვს. წარწერას წაიკითხავს და მომავალში უკვე ეცოდინება ამის შესახებ." - გვითხრა კომბინატის დასახლების ე.წ. სამარშუტო ხაზის მფლობელმა.

ვალერი ვანიშვილის ფოტო.
Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.