Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
ქალაქ გორში, ასფალტის საფარის მსუყე სამუშაოებზე სამი კომპანიაა გამოკვეთილი.
ესენია: ,,შარა" ,,ვერელი პლიუსი" და ,,საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1"
სამივე კომპანიამ ,,წარმატებებს" ჯერ კიდევ 2012 წლამდე მიაღწია.
ამის შესახებ შიდა ქართლის საინფორმაციო ცენტრი არაერთხელ წერდა.
მათი ხელმძღვანელები მმართველი პარტიის მსხვილი შემწირველები იყვნენ, ტენდერებშიც ,,აქტიურად" მონაწილეობდნენ და ,,იმარჯვებდნენ".
ადგილობრივ საგზაო სამშენებლო ბაზარზე თითქმის, სრულმა უკონკურენტობამ, ფინანსურად ეს კომპანიები კიდევ უფრო გააძლიერა. შეიძინეს ტექნიკა, გაფართოვდა წარმოება.
მაგალითად, იოსებ მაკრახიძის ძირითადი კომპანია შპს ,,იბოლია" გორის ბაზარზე თითქმის აღარც ჩანს. ,,იბოლია" სახელმწიფო საგზაო დეპარტამენტის მიერ გამოცხადებულ ტენდერებში გადაერთო.
სამაგიეროდ, იოსებ მაკრახიძეს, მეუღლის მმართველობის სახით, ადგილზე შექმნილი აქვს მეორე კომპანია - ,,შარა"
,,შარა" - ერთ-ერთი მფლობელი გახლავთ იოსებ მაკრახიძის მეუღლე;
,,ვერელი პლიუსი" - მფლობელი გახლავთ ზურაბ ჯირკველიშვილის სიძე.
,,საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1" - მფლობელი შოთა აბულაძე გახლავთ იოსებ მაკრახიძის ახლობელი, მისი შვილი ინფრასტრუქტურის მინისტრის მოადგილე იყო.
შესყიდვების სააგენტოს ვებ-გვერდიდან მოძიებული ინფორმაციით ირკვევა, რომ ,,შარა" და ,,იბოლია" ერთმანეთის კონკურენტები თითქმის არასდროს არიან, რადგან ორივე მათგანს ერთი ოჯახის წარმომადგენლები მართავენ.
ეს ორი კომპანია თავს იკავებს მსხვილ კომპანიასთან, შპს ,,საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1"-თან ტენდერებში კონკურენტად ,,ჩაჯდომაზე", რისი მაგალითებიც ქვემოთაა მოყვანილი.
მაგალითად, 2016-2017 წლების მონაცემებით, ,,საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1" არ ჩანს ქალაქში გამოცხადებულ იმ ტენდერებში, სადაც ,,იბოლია" ან ,,შარა" მონაწილეობს.
რაც შეეხება ,,ვერელი +", რომლის ხელმძღვანელი როინ მიხანაშვილი ქალაქის მერის, ზურაბ ჯირკველიშვილის ნათესავია, ის ყოველთვის იოსებ მაკრახიძისა და შოთა აბულაძის კომპანიების კონკურენტია.
1. ანწუხელიძის ქუჩის მოასფალტება - საწყისი ფასი 567 000 ლარი
აუქციონის შედეგები:
,,საგზაო სამშენებლო სამმართველო" - 557 000 ლარი
ვერელი პლიუსი" 453 000 ლარი (მიენიჭა დისკვალიფიკაცია)
2. 26 მაისის სანაპიროს მოასფალტება - საწყისი ფასი 120 000 ლარი
შარა - 119 700 ლარი
ვერელი პლიუსი - 96 785 ლარი (მიენიჭა დისკვალიფიკაცია)
3. ჭალის დასახლებაში ჩუბინიშვილი - ფერაძის ქუჩის მოასფალტება - საწყისი ფასი 712 500 ლარი
საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1 - 669 000 ლარი (გაიმარჯვა უკონკურენტოდ)
4. ქალაქ გორში ქუჩების რეაბილიტაცია - საწყისი ფასი 279 000 ლარი
საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1 - 276 000 ლარი (გაიმარჯვა უკონკურენტოდ)
5. ქუჩები: გოგებაშვილი, შინდისი, გორგასალი, ხახუტაშვილი და ა.შ. - საწყისი ფასი 229 268 ლარი
საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1 - 183 415 ლარი (გამოცხადდა გამარჯვებულად)
ვერელი პლიუსი - 183 415
6. გურამიშვილისა და ამილახვრის ქუჩები - საწყისი ფასი 507 304 ლარი
საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1 - 444 000 ლარი (გაიმარჯვა უკონკურენტოდ)
ქალაქ გორში, სადგურის დასახლებაში, კომპანია ,,საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1" რამდენიმე ქუჩის რეაბილიტაციას იწყებს.
მერიის წარმომადგენლის ცნობით, სადგურის დასახლებაში შრომის, უფლისციხის, გაბაშვილის მეორე მონაკვეთის, სამადაშვილის მეორე მონაკვეთის, ქარხნისა და კავსაძის ქუჩების რეაბილიტაცია ჩატარდება.
აღნიშნული გზების მოასფალტების ტენდერში მხოლოდ ერთმა კომპანიამ ,,საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1"-მა მიიღო მონაწილეობა.
პროექტში, რომლის ღირებულება 800 ათასი ლარი იყო, ,,საზგაო სამშენებლო სამმართველომ" გასამარჯვებლად 717 000 ლარი მიუთითა..
რეკომენდატორად აღნიშნულმა ფირმამ კასპის მუნიციპალიტეტის გამგებლის, გოჩა გოჩიტაშვილის წერილი მოიშველია.
ამ წერილში გოჩა გოჩიტაშვილი წერს, რომ ,,საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1"-მა ქალაქ კასპში, მირიან მეფის ქუჩაზე სამუშაოები ხარისხიანად და სრულყოფილად შეასრულა.
შიდა ქართლის საინფორმაციო ცენტრის ვიდეოარქივში მოიძებნება სიუჟეტი, სადაც მირიან მეფის ქუჩაზე მცხოვრებლები ამბობენ, რომ ქუჩა არასრულყოფილადაა გაკეთებული.
პარლამენტარისა და მერის ნათესავების დაპირისპირება ასფალტის ,,ბიზნესში"
გადანაწილებული
ტენდერები
ქალაქ გორში, ასფალტის საფარის მსუყე სამუშაოებზე სამი კომპანიაა გამოკვეთილი.
ესენია: ,,შარა" ,,ვერელი პლიუსი" და ,,საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1"
სამივე კომპანიამ ,,წარმატებებს" ჯერ კიდევ 2012 წლამდე მიაღწია.
ამის შესახებ შიდა ქართლის საინფორმაციო ცენტრი არაერთხელ წერდა.
მათი ხელმძღვანელები მმართველი პარტიის მსხვილი შემწირველები იყვნენ, ტენდერებშიც ,,აქტიურად" მონაწილეობდნენ და ,,იმარჯვებდნენ".
ადგილობრივ საგზაო სამშენებლო ბაზარზე თითქმის, სრულმა უკონკურენტობამ, ფინანსურად ეს კომპანიები კიდევ უფრო გააძლიერა. შეიძინეს ტექნიკა, გაფართოვდა წარმოება.
მაგალითად, იოსებ მაკრახიძის ძირითადი კომპანია შპს ,,იბოლია" გორის ბაზარზე თითქმის აღარც ჩანს. ,,იბოლია" სახელმწიფო საგზაო დეპარტამენტის მიერ გამოცხადებულ ტენდერებში გადაერთო.
სამაგიეროდ, იოსებ მაკრახიძეს, მეუღლის მმართველობის სახით, ადგილზე შექმნილი აქვს მეორე კომპანია - ,,შარა"
,,შარა" - ერთ-ერთი მფლობელი გახლავთ იოსებ მაკრახიძის მეუღლე;
,,ვერელი პლიუსი" - მფლობელი გახლავთ ზურაბ ჯირკველიშვილის სიძე.
,,საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1" - მფლობელი შოთა აბულაძე გახლავთ იოსებ მაკრახიძის ახლობელი, მისი შვილი ინფრასტრუქტურის მინისტრის მოადგილე იყო.
შესყიდვების სააგენტოს ვებ-გვერდიდან მოძიებული ინფორმაციით ირკვევა, რომ ,,შარა" და ,,იბოლია" ერთმანეთის კონკურენტები თითქმის არასდროს არიან, რადგან ორივე მათგანს ერთი ოჯახის წარმომადგენლები მართავენ.
ეს ორი კომპანია თავს იკავებს მსხვილ კომპანიასთან, შპს ,,საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1"-თან ტენდერებში კონკურენტად ,,ჩაჯდომაზე", რისი მაგალითებიც ქვემოთაა მოყვანილი.
მაგალითად, 2016-2017 წლების მონაცემებით, ,,საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1" არ ჩანს ქალაქში გამოცხადებულ იმ ტენდერებში, სადაც ,,იბოლია" ან ,,შარა" მონაწილეობს.
რაც შეეხება ,,ვერელი +", რომლის ხელმძღვანელი როინ მიხანაშვილი ქალაქის მერის, ზურაბ ჯირკველიშვილის ნათესავია, ის ყოველთვის იოსებ მაკრახიძისა და შოთა აბულაძის კომპანიების კონკურენტია.
იხ. სატენდერო
მაგალითები:
1. ანწუხელიძის ქუჩის მოასფალტება - საწყისი ფასი 567 000 ლარი
აუქციონის შედეგები:
,,საგზაო სამშენებლო სამმართველო" - 557 000 ლარი
ვერელი პლიუსი" 453 000 ლარი (მიენიჭა დისკვალიფიკაცია)
2. 26 მაისის სანაპიროს მოასფალტება - საწყისი ფასი 120 000 ლარი
შარა - 119 700 ლარი
ვერელი პლიუსი - 96 785 ლარი (მიენიჭა დისკვალიფიკაცია)
3. ჭალის დასახლებაში ჩუბინიშვილი - ფერაძის ქუჩის მოასფალტება - საწყისი ფასი 712 500 ლარი
საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1 - 669 000 ლარი (გაიმარჯვა უკონკურენტოდ)
4. ქალაქ გორში ქუჩების რეაბილიტაცია - საწყისი ფასი 279 000 ლარი
საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1 - 276 000 ლარი (გაიმარჯვა უკონკურენტოდ)
5. ქუჩები: გოგებაშვილი, შინდისი, გორგასალი, ხახუტაშვილი და ა.შ. - საწყისი ფასი 229 268 ლარი
საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1 - 183 415 ლარი (გამოცხადდა გამარჯვებულად)
ვერელი პლიუსი - 183 415
6. გურამიშვილისა და ამილახვრის ქუჩები - საწყისი ფასი 507 304 ლარი
საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1 - 444 000 ლარი (გაიმარჯვა უკონკურენტოდ)
ბოლო
ფაქტი
ქალაქ გორში, სადგურის დასახლებაში, კომპანია ,,საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1" რამდენიმე ქუჩის რეაბილიტაციას იწყებს.
მერიის წარმომადგენლის ცნობით, სადგურის დასახლებაში შრომის, უფლისციხის, გაბაშვილის მეორე მონაკვეთის, სამადაშვილის მეორე მონაკვეთის, ქარხნისა და კავსაძის ქუჩების რეაბილიტაცია ჩატარდება.
აღნიშნული გზების მოასფალტების ტენდერში მხოლოდ ერთმა კომპანიამ ,,საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1"-მა მიიღო მონაწილეობა.
პროექტში, რომლის ღირებულება 800 ათასი ლარი იყო, ,,საზგაო სამშენებლო სამმართველომ" გასამარჯვებლად 717 000 ლარი მიუთითა..
რეკომენდატორად აღნიშნულმა ფირმამ კასპის მუნიციპალიტეტის გამგებლის, გოჩა გოჩიტაშვილის წერილი მოიშველია.
ამ წერილში გოჩა გოჩიტაშვილი წერს, რომ ,,საგზაო სამშენებლო სამმართველო #1"-მა ქალაქ კასპში, მირიან მეფის ქუჩაზე სამუშაოები ხარისხიანად და სრულყოფილად შეასრულა.
შიდა ქართლის საინფორმაციო ცენტრის ვიდეოარქივში მოიძებნება სიუჟეტი, სადაც მირიან მეფის ქუჩაზე მცხოვრებლები ამბობენ, რომ ქუჩა არასრულყოფილადაა გაკეთებული.
Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |








