Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
ექსკურსიაზე გორის მესამე სკოლის მასწავლებელი კლდიდან გადავარდა
ტრაგედია მოხდა ქვაბისხევში.

ექსკურსიაზე ყოფნისას გორის მესამე საჯარო სკოლის პედაგოგი, მათემატიკის მასწავლებელი კლდიდან გადავარდა.

სკოლის დირექტორის, ვახტან სუხიტაშვილის თქმით, გარდაცვლილს, თამარ გოზალიშვილს, დღეს, გვიან საღამოს გადაასვენებენ სახლში.

,,ძალიან სამწუხარო ამბავი შეგვემთხვევა. მხოლოდ მასწავლებლები ვიყავით ექსკურსიაზე, ასეთი ტრაგიკული აღმოჩნდა ჩვენი სკოლისთვის სასწავლო წლის დამთავრება." - გვითხრა სკოლის დირექტორმა.

პედკოლექტივი, ამჟამად, კვლავ, რაიონის ადგილობრივ საავადმყოფოში იმყოფება.

ფაქტზე შინაგან საქმეთა სამინისტრომ მოკვლევა დაიწყო.

პედაგოგებმა ამ ადგილის მონახულება შოთა რუსთაველის საიუბილეო თარიღის აღსანიშნავად გადაწყვიტეს, რადგან ეკლესიაში, სავარაუდოდ, შოთა რუსთაველისა და დედამისის ფრესკებია (წარწერით ,,შოთაი და იაი") გამოსახული.

ქვაბისხევი ბორჯომის რაიონში მდებარეობს.

მესამე საჯარო სკოლისთვის დღევანდელი დღე კიდევ ერთი ტრაგედიით დასრულდა. ამავე სკოლის მოსწავლეს გორში მანქანა დაეჯახა და მისი გადარჩენა ექიმებმა ვეღარ შეძლეს.
Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.