Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
05:04 / 19.08.2022
Хъæуы астæу æввахсæй-æввахсмæ æппæт хъæуы
16:48 / 11.11.2022
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй Гудзаргоммæ
16:55 / 13.11.2022
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
23:29 / 20.11.2022
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
02:10 / 26.11.2022
Къæлиндар
«« Абҵaрa 2025 »»
п в с ч п с в
2728293031 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
ახალი ამბები
ქალაქ გორის საბავშვო ბაღებში ახალ სასწავლო წელს 671 აღსაზრდელი მიიყვანეს
დღეს, ქალაქ გორის საბავშვო ბაღებში სასწავლო პროცესი განახლდა.

საზეიმო ცერემონიალი მეოთხე საბავშვო ბაღში გაიმართა.

საბავშვო ბაღების გაერთიანების მართვის სააგენტოს ხელმძღვანელი ქეთევან დვალიშვილი ამბობს, რომ ალაქის 18-ვე სააღმზრდელო დაწესებულებაში სასწავლო წელი შეფერხების გარეში დაიწყო.

ჯამში, ყველა დაწესებულებაში 3320 აღსაზრდელია რეგისტრირებული. აქედან, 671 ბავშვი ბაღში წელს პირველად მივიდა.

„ერთ თვიანი არდადეგების შემდეგ ქალაქ გორის მუნიციპალიტეტის საბავშვო ბაღებში სასწავლო პროცესი განახლდა. დღეს ქალაქის 18-მა სააღმზრდელო დაწესებულებამ 3300-მდე აღსაზრდელი მიიღო.“ - აღნიშნა ჟურნალისტებთან საუბრისას გორის მერიის განათლების განყოფილების უფროსმა.

ნინო ბერიანიძის ინფორმაციით მომავალ წელს ქალაქში კიდევ ერთი სააღმზრდელო დაწესებულება დაიწყებს ფუნქციონერებას. სადგურის დასახლებაში საბავშვო ბაღის მშენებლობა წლის ბოლოს დასრულდება.

 

 

Print Email
FaceBook Twitter

Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад.
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government.