Статьятæ
"Æскъола куы фæдæн, раст йеуæд уыдис демократийы
,,Цы куы зæгъай, чи йæхи барæй ацыд, чи…
Земфирæ, Зинæ æмæ Изо уыцы рæстæджы райгуырдысты, кæд Бордзомæй
Гудзаргоммæ
Сæрды ам уæ бон нæ æсуыдзæн равзарат чи бынæттон
Турманты Валийайы хæдзар Суканатубаны хъæуы къуымтæй сæ рæсугъддæр
ახალი ამბები
რენეს დაწყებით სკოლაში სწავლა პირველი კლასის გარეშე დაიწყო
სასწავლო წელი ამ სკოლაში საზეიმო მიღების გარეშე დაიწყო.
სოფელ ზემო რენეში, სადაც დაწყებითი სკოლაა, ერთი კლასი ფუნქციონირებს. აქ, მხოლოდ, ოთხი მოსწავლე სწავლობს.
კლასკომპლექტი მეორე და მეოთხე კლასელებისგან შედგება.
,,წლების წინ, ბავშვთა რაოდენობა საკმაოდ დიდი იყო. ახლა თქვენც ხედავთ რამდენია" - ამბობს პედაგოგი, რომელიც მომავალი წლიდან თვითონაც სხვაგან გადასვლას აპირებს.
ზემო რენეში დაახლოებით 80 კომლი ცხოვრობს. ამდენივე ცხოვრობს ქვემო რენეში. ქვემო რენედან ბავშვები, ძირითადად, მეზობელ სოფელ ნიგოზას საჯარო სკოლაში დადიან.
სოფელ ზემო რენეში, სადაც დაწყებითი სკოლაა, ერთი კლასი ფუნქციონირებს. აქ, მხოლოდ, ოთხი მოსწავლე სწავლობს.
კლასკომპლექტი მეორე და მეოთხე კლასელებისგან შედგება.
,,წლების წინ, ბავშვთა რაოდენობა საკმაოდ დიდი იყო. ახლა თქვენც ხედავთ რამდენია" - ამბობს პედაგოგი, რომელიც მომავალი წლიდან თვითონაც სხვაგან გადასვლას აპირებს.
ზემო რენეში დაახლოებით 80 კომლი ცხოვრობს. ამდენივე ცხოვრობს ქვემო რენეში. ქვემო რენედან ბავშვები, ძირითადად, მეზობელ სოფელ ნიგოზას საჯარო სკოლაში დადიან.
Æндæр æмæ æндæр
Популярон ногдзинæдтæ
![]() |
Ацы фарсыл рапарахатгонд æрмæджытæ ирон æвзагмæ тæлмацгонд æрцыдысты Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты минис¬трады финансон æххуысæй. Уыдоны мидис æнæхъæнæй авторы бæрндзинад у æмæ ницæй тыххæй нæй гæнæн æркаст цæуой куыд Стыр Британийы æмæ Цæгат Ирландийы баиугонд паддзахады фæсарæйнаг хъуыддæгты министрады æмæ, иумæйагæй, баиугонд паддзахады хицауады, позицийы равдыстдзинад. |
Materials published on this web-site are translated into Ossetian language with financial support of Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Their content is the sole responsibility of the author and can under no circumstances be regarded as reflecting the position of the Foreign Commonwealth Office of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland or more generally that of the United Kingdom Government. |








